tja dat klussen... we zijn naar om de dag aan het gaan (lukt ook niet altijd) donderdag had mijn man erg veel gedronken dus ook niet echt bevordelijk voor de productie...
oooh ik begin gewoon super chaggie te worden... ik heb last van mijn buik..... nee niet ongikramp, maar anders... ik voel het aan de voorkant (links) en aan de achterkant (en goh ook links)... ik heb zin op de gooien met dingen en met een wijntje op de bank dear frankie te kijken... oké ik moet 911 [Ally McBeal] weer eens gaan kijken dan kan ik alles er ff uitgooien en dan kom het vast wel goed...
Zeker wel, we kunnen bijna een nieuw record verzinnen (moet debsje wel komen die heb ik gisteren en vandaag nog niet gezien..)
jedid wat ben je toch een raar kind! 'ik kom niet meer online vanaaf' geloof je het zelf ? *hier een aspirientje en een knuffel* trouwens, @ppa: mooi gezegd hahahah! wat studeer jij? @jedid: is AL het uitgaan geen ene reet aan? is niet leuk met goede vrienden drankje drinken in café? je hoeft niet persé in kooi op podium te dansen tot 06 uur sochtends hoor hihih ik zeg: we halen de 1500 als we zo doorgaan! halve maand nog niet eens en al 800. 800x2! maar, er gaan grote kletskousen afvallen halverwege de maand.. ik noem een jedid en een klingel! die gaan dan op roze en dat scheelt wel 500 pagina's in de 2 helft van de augBUS ik heb het idee dat ik bepaalde kletskousen mis trouwens vandaag. waar is debbs en smallville en sjors en en en en? allemaal eten en nuttige dingen doen! gek is dat, als ik aan het werk ben of met vrienden of op pad in een andere stad of in de oto zit denk ik wel eens aan het forum en denk ik 'beter lekker actie dan achter de pc' en als je dan eens relaxt achter de pc zit dan is dat weer leuk! heowel ik wel vind dat het soms beetje tijdverspilling is. als in: echt NUTTIG is het natuurlijk niet! maargoed: lekker boeien op je vrije dag! 8)
KLINGEL: ik ben al een tijdje klaar met studeren, alhoewel soms wil ik nog wel een keer. Ik heb P&O gestudeerd. En als kop op de vuurpijl geef ik nu les op een HBO opleiding (Bedrijfskunde) Studeer jij nog? Ik dacht dat jij vinoloog was? Misschien heb ik het helemaal mis en ben je gewoon net als ik een liefhebber...
SJORS: Dat record gaat er wel komen. Aangezien ik steeds achter jullie aanhuppel staat er altijd al weer een heel verhaal in de volgende maand klaar
Ik ben ook weer even bijgelezen. Net was zus hier met mijn kleine neefje. Wat een ondeugd zeg. Het straalt er gewoon vanaf. Geweldig.
Ja he.. En ik had ook nog een droom vannacht waarin ik van een meisje beviel precies met de naam die ik wil geven! Niet dat ik weet of ik daarin moet geloven maar alles bij elkaar opgeteld is het inderdaad spannend ja.. En jij, lekker aan de klus vanavond?
pagina 800 \/ hoeraaa! @ppa: ik ben ook al uitgestudeerd, hoewel ik wel cursussen en opleidingen voor mijn werk doe! inderdaad in de wijnen en in de diners, op hoog niveau (topsport, moeten ze ook een onderdeel van maken op de olymische spelen heheheheh) heb wel weer zin om, bv tijdens zwangerschapsverlof, even een studie erbij te gaan beginnen. iets heel moeilijks waar ik nog niks van snap. technische natuurkunde ofzo! @mezelf: gaap ik ben lui!
Technische natuurkunde hihi nou het is maar waar je zin in hebt he Maar misschien heb je het met verlof wel drukker met andere dingen