wij hier ook en mijn hubbie drinkt niet eens alcohol... Ik ga ook niet in mijn 1tje drinken dus we hebben nog een heleboel dingen vanuit kertspakketen
wij hebben voor iedereen altijd van alles in huis ik lust wel een borreltje en me man drinkt bier meestal alleen in de weekende hor alleen ik al 3 maanden niet ik dacht misschien heb je dan eerder kans op een zwangerschap.
staat daar niks of zegt hij dat je nix kan wissen als er niets staat welke dingen heb je dat wel ingevuld? Ik denk dat wanneer er nix staat dat je dan ff contact moet opnemen met de moderators...
Mijn hubbie heeft in zijn leven genoeg alcohol naar binnen gegoten vind hij... Ik vind het niet zo erg dat hij niets drinkt. Daardoor drink ik ook weinig, want ik ga niet in mijn 1tje drinken
wat jij zegt er staat in het blauw pb en aim maar er staat niet bij wissen ook niet als ik het aanklik kan het kwaad dan wijzigen of invullen kan ook niet
Zit je wel in je profiel... Het is niet hetgeen onder je berichten, maar daar waar je je banner en avatar veranderd... Oké hier is een plaatje... in dit gedeelte kan je je dingen wissen en bijschrijven... zoals ik heb gedaan... Je vind je profiel aan de linkerkant van de site onder uitloggen
Nou ik ben blij dat het je is gelukt... Hoe dan ook ik ga nu naar bedje toe... Voor dat mijn hubbie gek wordt... Welterusten... Sluit het NOD hek wel ff goed...
bedankt he welterusten slaap lekker ik ga ook me net schoonopgemaakte bedje opzoeken. welterusten iedereen kus
Goedemorgen meisjes! Doe het momenteel even iets rustiger aan met het forum... Was zo teleurgesteld toen ik ongi werd! Maar goed als goed is komen maandag/dinsdag de ovutesten binnen. Verwacht in de eerste 1,5 week van augustus ergens mijn ei... En nu ga ik hem echt opsporen... haha Zag in juli dat klingel ook door is naar augustus Balen klingel! 1 voordeel is wel weer als we slapeloze nachten hebben, dat nachteklingel er straks is als entertainer. En natuurlijk nu in der vakantie overdag als entertainer! Vind je supergezellig altijd! Nou ik ga douchen en naar me paard, stallen uitmesten! Whoeehooeeeee leuk hoor
Goeiemorgen, al wat dames op de wachtbank ondertussen? Ik wel, dus dat wordt weer spannend....Voor jullie ook meiden...zet m op!
Tja, daar ben ik dan ook weer in Augustus. Ik trek me weer even terug naar het gewone dagelijks leven en zie jullie later weer op het wachtbankje. Of niet natuurlijk als je dan zwanger bent wat ik voor iedereen hier hoop!
1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling 13 : 14 : Ellen1982 & Elke1976 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat 16 : Daan78 & Gyino & Loel 17 : Kanjer 18 : Mup & thalina 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : 80 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen heb mezelf er even bijgezet.. iedereen in augustus veel s6