NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik weet het nog niet, ik denk dat ik wacht tot het weekend.
    Als het lukt. :(: Maar daar heb ik nog een hele week de tijd voor om over na te denken. Vorige cyclus was nl 32 dagen maar was eerste direkt nadat ik met de pil was gestopt, dus ik weet eigenlijk niet wat mijn cyclus is. Op de banner 28 dagen aangehouden en daarom nog maar even wachten met testen. Wil mezelf behoeden voor een teleurstelling.

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @Sjors, zou fijn zijn ja, weet maar weinig van dromen, mijn moeder weet er veel meer van. Maar die zit natuurlijk niet hier. zal is kijken wat ik ervan kan vinden.

@ Klingel, wel redelijk, ene dag kan ik de onzekerheid beter aan dan de andere.
    Ik eet nu trouwnes ook veel chocola.... niet goed, weet ik, maar ben zo'n emotie eter dat ik het toch doe, al die onzekerheid. Normaal doe ik het ook als ei is geweest, dat betekend elke 4 wk, 2wk snackbuien. Heb dat denk ik nu ruim een week. Dus denk dat volgende week testen wel goed is, op snackbuien af te gaan. (ha ha, er komt een donkere chocolade wolk aan, afgewisselt met wat flitsen slagroom)

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Ik vind ze erg leuk, wie weet als ik ooit nog eens positief test. Al heb ik zelf ook nog 2 doeken liggen, misschien dat ik er zelf nog wel iets mee doe (en dat dan verknal zodat ik alsnog bij jou en Pixie terechtkom.

Ik ben even aan het lezen op de site van Fertility Friend, over cervical fluid... Er gaat een wereld voor me open, nooit geweten dat je er zoveel uit kunt opmaken!

4. natjes

natjes Niet meer actief

meiden ik ga de pc weer afsluiten..ga nog ff tekenen ;) bye bye

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    2 schilderijtjes in mijn album ;)
    verslavend he natjes heheh en oh zo makkelijk.. hoef niet eens na te denken

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Klingel, heerlijke vakantie gehad! Wilde een net als jij vorige maand, graag een Frans beebje maken... Maar ik heb geen ei gevoeld en ook mijn temp geeft aan dat die nog niet is geweest. Ik slik hormonen om mijn cyclus te reguleren... en ik voel me zoals ik me voel als ik een cyclus heb die maar door en door gaat (60-80 dagen).
    Nu ja 21 augustus weet ik meer dan mag ik hoe dan ook weer naar het zh.

@Natjes, leuke schilderijtjes... waar woon je ergens? Misschien heb ik wel intresse ;)

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    als natjes te veel pb's kreeg kan je mij ook pb sturen haha

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Pixie, die zebra is echt heel erg leuk!

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hihi pixie ik hou in gedachten! (werk in Amersfoort... dus Leusden is niet zo ver weg ;))

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heb vroeger ook flink wat geschilderd, maar numet kleine meid geen tijd meer voor.
    Dus alles verkocht via marktplaats.
    als iknu even tijd voor mezelf heb zit ik hier of lees ik boeken

11. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    yeahhh dames nog 192 pagina's dan hebben we de 1000 ;)

:whistle: :whistle: :whistle:

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zwanger worden snel..want idd zoals natjes zegt.. straks zijn er 10 tallen schilderijtjes hier die we niks mee kunnen doen :p

ik werk ook in amersfoort ..dicht bij de flint.. jij?

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owww, pix, die zebra is cuuuute! :D

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    vind ik ook. ik wil zelf voor mijn eigen kinderkamertje.. diertjes uit africa dus (zebra word er dus een van) en neushoorn, olifant, giraf etc in hetzelfde stijl dan. (jongetje of meisje.. alleen kleuren aanpassen dan)

15. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @ Female : WOW! Gefeliciteerd! Goed meid! Nu neemt de hoop bij mij nog meer toe! Ben vandaag met vlagen niet lekker en nu heb ik superhonger, terwijl we net hebben gegeten...En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen...Maar jij zwanger! Super! Lekker genieten meid!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    duim voor je hoor moontje, straks ook jij een vet positieve test in handen :)

*duim*duim*

17. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Thanks! Ik hoop het zo! He, en bij jou? Weet je zeker dat je een ei hebt gehad en wanneer? Misschien een foute berekening?

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Nee, niet van ravensburger, van KSG (masterpiece senior). zal wel even fotootje in mijn album zetten.

19. voorjaar

voorjaar Lid

10 aug 2008
    23
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wacht ook af deze maand.... Dit is de eerste maand dat we ervoor zijn gegaan...

20. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hi PPA, het kan ook zijn dat je LF (fase tussen ei en ongi) kort is, waardoor je nog geen ei hebt opgespoord. Bij mij is die bijv maar 11 dagen, dus bij een cyclus van 30 dagen heb ik pas een eisprong op dag 19. Of misschien heb je deze maand juist een lange cyclus. Voorlopig hier niet druk over maken hoor (zegt controlfreak die hard aan de slag is met tempen en ovutesten om vooral ei maar op te sporen). Natuurlijk heb jij wel een eisprong.

Deel Deze Pagina