NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    He welkom! Dan wordt het voor jou ook heel spannend nu! Nog maar 3 dagen voor NOD!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @voorjaar: welkom in de bus! wens je veel plezier en dat je snel zwanger mag worden!

@milkhd: dan weet ik wat je bedoelt, van die platen met nummers en dan is bv rood 1 en blauw 2 en dan moet je zo de hele plaat inkleuren toch?
    ..heheh is mij persoonlijk te 'voorgekauwd' ik wil graag zelf scheppen (een baby bijvoorbeeld GIL)

@smallville: hee zeg zit jij ook chocomousse met slagroom te eten?
    kook! :p

@caecilla: humsss ik hoop toch dat jij een france bébé gemaakt hebt! en niet zo''n lange cyclus.. :( bah dan hebje maar een kans of 5 per jaar. mopper!

liefs
    klingel

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    welkom voorjaar, ik hoop voor je dat het allemaal snel gaat lukken,veel succes.

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Dat zou best kunnen ja....
    Was stellig er van overtuigd dat ik hem wel zou voelen en dat ik gewoon na 4wk ongesteld zou worden. (hoe naief...)
    Voelde van alles rond wat ik dacht dat mijn eisprong was. niet een paar dagen meer zeker 2wk lang. en daarbij zoveel andere kwaaltjes dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was. Maar nu 'n week overtijd denk er toch wel anders over.
    Ben aan het ontpillen, ik acht waarschijnlijk dat ik mijn ei voelde, maar was ontpillen. Ook later had ik opeens vruchtbare slijmdag... toen raakte ik al in de war. en natuurlijk al die nega testen.
    Maar had dus geen temp bij gehouden of ei testje gedaan, wel klachtenbij gehouden, maar daar kan je helaas niet aanzien of je ei is geweest......

5. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    thanks dit geeft weer even hoop..
    omdat ik deze maand ben begonnen met ovutesten heb ik in de gebruiksaanwijzing gelzen dat ik op dg 10 moest beginnen en ja met een dagje eerder en een keer 2 testen ben ik er nu al weer doorheen en de winkels zijn dicht dus nu maar temperaturen

Ik weet niet meer wie het schreef, volgens mij Smallville, ik ben ook zo'n verschrikkeijke emotie-eter.

Vanavond nieuwe soep van Hong gegeten, mosterd met dille dressing en appeltjes en salami (beetje van mezelf en een beetje van...)
    verder haring en komkommer met sambal (eigenlijk een rare combi, hahaha)

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @Klingel, nee vanmiddag veel slagroom op ijsje. en gister en vandaag tomblerone choco gegeten (nu op natuurlijk) dag daarvoor ook choco en gister nog ijsje met ook veel slagroom :)

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Voorjaar, welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik zie dat het over 3 dagen al spannend voor jullie is. In ieder geval heel veel suc6.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @smallville heb je nu wel eens getempt? missch is je temp dus hoger, dus ei geweest?

9. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Was bij mij toen ook (zie cyclus overgeslagen onder mijn banner). Ik was er ook zeker van dat ik zwanger was en was zo diep teleurgesteld toen ik naar de huisarts ging (omdat ik al 3 negatieve testen had) en hij me toen vertelde dat ik niet zwanger was, maar aan het ontpillen....Mijn cyclus zou langzaamaan weer de oude worden. Nu is dat ook wel gebeurd, maar ik ben zo bang dat het dit keer weer hetzelfde is als toen! Ben er ook nu bijna zeker van dat ik zwanger ben, qua kwaaltjes die toenemen, maar ben ook zo bang voor teleurstelling! Hoop dat of bij jou de ongi snel komt, of dat je misschien toch zwanger blijkt te zijn. Maar dat wachten is echt verschrikkelijk, ik weet er alles van...Sterkte meis!

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hee Busmeisjes,

Hele dag niet mee kunnen lezen en zie dat er al weer zo'n 15 pagina's zijn geschreven :confused: ...

Heb globaal een beetje terug gelezen en zag dat er weer een felicitatie bij mag...
    Female Gefeliciteerd!!!

Heb ik verder nog dingen gemist?

Voorjaar welkom!

Liefs

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ontpillers nu maar snel duidelijkheid gewenst voor jullie

12. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ja, Voorjaar welkom in het kippehok dat we een bus noemen

13. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    bannercheck

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0

Behalve een hoop tijddodend gebep en een paar negatieve testen niet echt geloof ik.
    Natjes en Pixie maken schilderijtjes :)

15. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oow ja, heb al ff gekeken! Vind dat jullie het allebei supergoed kunnen meiden. Ik wou dat ik ook maar een heel klein ietsiepietsie van jullie creativiteit had, maar veel verder dan een harkenpoppetje kom ik niet :)

Wie weet, als ik eenmaal een beebje in m'n buik heb wil ik heel graag wat bij jullie uitzoeken!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    welkom voorjaar. hopelijk wordt het een voorjaar baby ;) kan nog wel hehehe

17. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Voorjaar, welkom! Veel plezier hier en vruchtbare tijden gewenst :)
    Wat is dat ontpillen nou eigenlijk? Want ik hoor daar vaak verschillende dingen over, sommigen zeggen dat dat onzin is, mijn huisarts zei ook dat dat vroeger wel moest maar nu niet meer. Ik vind het nogal onduidelijk.. Kan iemand mij daar meer over vertellen?

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    milk ook aan het schilderen.. met nummers ;) ook een optie :p

19. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou..Mijn huisarts was heel duidelijk toen hij tegen mij zei dat ik aan het ontpillen was. Toen ik vroeg hoe lang dat duurde, wist hij dat niet, maar hij was er wel zeker van dat het ontpillen was!

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    het uitpakken van ontpillen hangt helemaal af van je eigen lichaam in combinatie met de stertke van de pil die je gebruik. de aantal jaren heeft niets mee te maken als ik het goed heb begrepen.
    maar bij sommige meiden is ontpillen wel iets dat gebeurt en bij anderen niet..

Deel Deze Pagina