Dat is juist het punt, dat weet je niet! Je kunt een beetje misselijk zijn, denken dat je je eisprong voelt, (dus weeig gevoel in de baarmoeder), denken dat je zwanger bent, omdat je allerlei vage klachten hebt, verandering van je spijsvertering...Van alles dus...Maar je denkt altijd van alles, behalve aan ontpillen...Oh..hoofdpijn nog vergeten.
Hoi, Ik kom me hier op de valreep ook nog even aanmelden als dat nog kan. Mijn NOD was gisteren of vandaag. Even iets over mijzelf: Mijn eerste kindje wordt aanstaande woensdag 1 jaar en omdat ik nog steeds borstvoeding geef is mijn cyclus niet heel vroeg weer op gang gekomen. Ik heb tot nu toe drie keer een menstruatie gehad waarvan ik de eerste cyclusduur dus niet weet. De andere twee waren 30-29. Deze maand is de eerste ronde voor een tweede hummeltje, bij de eerste was het heel snel raak, in de derde ronde. Vandaag is het dag 30 en nog geen teken van een menstruatie. Ik heb wel al de hele week krampen maar er komt niets, vandaag helemaal geen krampen meer. Mijn basale lichaamstemperatuur blijft tot nu toe ook hoog dus ik begin het toch wel spannend te vinden. Vandaar ook maar een testje gedaan...negatief. Blijft toch spannend, we hebben afgesproken om weer te testen op de verjaardag van ons zoontje als mijn menstruatie er dan nog steeds niet is. Heb zo'n kriebels in mijn buik...verder niet echt symptomen, wat misselijk af en toe maar dat kunnen ook de zenuwen zijn. En ontzettend labiel, maar dat zegt ook niets natuurlijk. Ik zit er echt meteen weer middenin, in het "lucky shot or not" spel. Aan ...alle zwangere dames, gefeliciteerd! ...alle teleurgestelde dames succes in de volgende ronde ...alle wachtende dames: niet te vaak naar de wc om te kijken groetjes, Mir
Ok Moontje, bedankt voor de uitleg. Maar heb je dan geen eisprong als je aan het ontpillen bent? Ik heb al die symptomen in ieder geval nooit gehad, en mijn cyclus was ook meteen vrij regelmatig. Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil graag weten hoe het zit
welkom mir. veel sucess met het zwanger worden van een 2e kom op HCG kom op. zet even door laat die testje woensdag posi zijn hahaha
volgens mij een eisprong niet hebben heeft niets met ontpillen te maken. ik voelde namelijk altijd mijn ei bij gebruik van het pil...die springt ook gewoon als je de pil gerbuik (vandaar dat je TOCH zwanger kan worden tijdens pil gebruik
Is niet erg hoor, hihi. Het is ook een vreemd iets..Dat je cyclus langer is, kan met ontpillen te maken hebben, je hebt dan wel gewoon een eisprong, maar dat je een ei mist (net als ik), dat kan iedereen ooit gebeuren. Ontpillen of niet. Het kan zijn dat jij niet hoeft te ontpillen en dat je lichaam zich zo goed heeft weten te herstellen meteen. Ben maar blij!
@Sjors: kijk maar eens naar mijn cyclus onder mijn banner. Langzaamaan is mijn cyclus weer geworden zoals die altijd was.
Hoi Mir, Welkom! ik hoop voor je dat het meteen raak is dan kan je hier meteen wat HCG strooien om zsm veel meer meiden zwanger te krijgen
Voorjaar en Mir75: welkom. Jullie hoeven niet zo lang meer te wachten op je NOD (of zijn er al overheen) en hopelijk snel goed nieuws!
Ja ik zie het Moontje, je hebt er dus ook zelfs 1 overgeslagen. Valt echt niet mee hoe dat vrouwelijk lichaam werkt
Nee, het is een groot mysterie.... Dus vandaar dat ik nu ook in de zenuwen zit...zal ik er weer een hebben overgeslagen of ben ik nu toch echt zwanger..?!