NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik zeg zwanger :p
    had je een ei?

2. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Morgen ga je testen toch? Kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit ja, je geduld wordt nu wel heel lang op de proef gesteld! Ben benieuwd en ik duim voor je! :)

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar dacht mijn ei wel te voelen...Oooooooh! Ik wil zo dat het morgen is! Ik heb net besloten de test niet te halen na het werk, maar net ervoor haha! Heb ik die in ieder geval toch al binnen!

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Meiden, ik ga er ook vandoor nog ff knuffelen met m'n skattie!

Fijne avond, lekker slapen voor strax en tot morgen!

5. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    He dames, ik ga er ook vandoor. Even hondje uitlaten en dan lekker mijn bedje in.

Hopelijk wil manlief morgen ook testen! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs en welterusten alvast

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Trusten Moontje en succes!

7. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Truste Moontje, good luck morgen!

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Moontje heel veel succes morgen, ik zeg meer rose rose rose rose rose rose rose.

Mir welkom hier, en heel veel succes met zwanger worden, misschien ben je het zelf al. Ook suc met testen woensdag.

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    moontje sucess morgen. ben erg benieuwd. duim voor je dat je op roze mag morgen.

10. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    dankjewel dames voor het warme welkom.

wat is het toch fijn dat internet bestaat...nu hoeven we niet allemaal thuis in ons eentje in spanning te zitten, maar kunnen we elkaar tenminste nog verder opjutten ;)

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Good luck voor morgen, moontje !

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Female van Harte gefeliciflapt meis! :D
    geweldig nieuws ;)

Voorjaar en Mir welkom hier een veel plezier
    suc6 met zwanger worden en hopelijk snel roze
    voor juilie. :D

13. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hee debsje ook weer van de partij? Waar was jij dan? ;)

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *knuffel* aan debsje.. leuke dag gehad? wat heb je allemaal uitgespookt?

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Passagierslijst NOD augustus

1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious
    2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP
    3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81
    4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy & silvana81
    5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling
    6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice
    7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27
    9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82
    10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75
    11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24
    13 : pooh81
    14 : Ellen1982 & tobemama
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar
    16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82
    17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah
    18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026
    19 : Tischa82 & MamaY
    20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22
    21 : Suusje34 & sim80 & Reusje
    22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh
    23 : Nrg50
    24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34
    25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez
    26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen
    27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27
    28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh
    29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979
    30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979
    31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24

VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel

187 passagiers voor de roze bus!!
    10 Zwanger, 53 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

TESTMARATHON

7 Augustus:
    -IMD

8 augustus
    - noenie
    - missym

9 Augustus:
    - cin1979

15 Augustus:
    - zuurtje

17 Augustus:
    - JedidJah
    - Smallville

30 Augustus:
    - Pixie
    - plienneling
    - Audrey Tijink
    - MilkHd
    - lautje1979
    - Rianne80

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Zo.
    Bus was al erg ver weg en ik heb even wat mensen opgezocht.
    Las bij de April mama's dat BrendaGill zwanger was, verder allemaal ongís :(

16. debsje1977

hoi hoi meiden :D

hier alles goei...gister hadden we een famdag.met de hele fam naar drenthe geweest om een gedeelte van mijn opa's as bij het graf van z'nvader te brengen en het daar te begraven...daarna doorgereden naar westerbork en diep de bossen ingegaan op zoek naar de kuil en roodondenderon die mijn opa 61 jaar geleden gegraven heeft en geplant heeft om daar de rest van zijn as in vrede achter te laten en zijn daar de hele dag verders geweest...zoeken met een metaalditector naar dingen die mijn opa daar ooit begraven heeft (sommige dingen teruggevonden) daar ook gegeten met z'n alle (picknick) en daarna s'avonds weer richting huis.

Vandaag met manlief weer huisjes wezen kijken en naa rmijn lievelings programa's zitten kijken...en daarna nog tig blz teruggelezen voor ik weer helemaal bij was :D :p

zo dat was mij weekendje hoe was die van jullie ?

17. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Zo dat is wel byzonder debs.. Moet een emotionele dag geweest zijn! Gaat het nu goed met je? Mijn weekend was rustig, saai eigenlijk.

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    ok, ga naar bed, ben moe geworden van het turen naar die lijst...
    Ik realiseer me ineens dat ik pijn in m'n onderrug heb, hopelijk is dat dan m'n ongi.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @moontje: duim duim duim voor morgen!

@debs: jeej she's BACK!
    was jij in 'mijn provincie' vandaag? wat een mooie en gevoelige afscheidsceremonie voor je opa zeg. fantastisch dat jullie dat zo gedaan hebben *knuffelemoticon*

:)

20. debsje1977

Ja het gaat heel goed hoor...was inderdaad wel emotoineel maar ook heel gezellig...en daar hield mijn opa erg van..doe alles als het maar gezellig is....dus in die trand hebben we de dag ook doorgebracht op de plek waar hij gelukkig is geweest en bijzonder voor hem is geweest ondanks de oorlog. hij kon uren vertellen over die plek inde bossen en wat hij daar allemaal had meegemaakt...dus voor ons de meest logische plek hem daar weer heen te brengen...Was wel heel raar om die hopen as te zien en je dan te moeten bedenken dat dat je opa is geweest :( dat vond ik wel heel vreemd en kon ik niet echt bevatten..Maar merkte wel aan mezelf dat mijn afscheid van hem op de dag dat hij gecremeerd is is geweest en niet gister....was heel speciaal deze dag en fijn om dit nog te doen met elkaar en voor hem. ;)

Wat ik wel bijzonder vond.maar das ieder voor zich wat tie daar van denkt.
    we waren bij het graf van mijn opa's vader en mijn oom tilde te tegels op om mijn opa's as erbij te strooien..toen dit gebeurt was zat er ineens echt een mega grote libelle op zijn schouder..ik heb libelle's gezien maar nie zo groot...de libelle vloog een aantal keer rond het graf en ging daarna weer even op de schouder van mijn oom zitten alvorens weg te vliegen...iedereen heeft dit gezien die erbij was en we denken allemaal dat die een teken was van opa om te zeggen goed zo..je hebt gedaan wat je had beloofd en het is oke zo......dat was wel heel bijzonder.

Deel Deze Pagina