Ik 'barst' van de kwaaltjes Kijk maar op MMM, bij NOD klachtjes en tempjes... Ik ben gewoon nu al helemaal nerveus... Ben ik zwanger of speelt m'n lijf een spelletje met me
Goedemorgen allemaal, Tweeling: GEFELICITEERD! Mamaline, ik vind jouw tempkaartje er erg goed uitzien, ben benieuwd morgen.. duim, duim!
Hee tweeling, gefeliciteerd!!. Dat is nog best snel gegaan, toch?! IK vang alvast wat HCG *vang* *vang*. tomnaat: spannend voor je dochter (en jou), zeg! Hopelijk heeft ze het naar haar zin vandaag. Robin77: geniet van je vakantie en hopelijk kun je als je terugkomt meteen testen! mamaline: ben benieuwd, morgenochtend sta ik hier klaar (niet te vroeg hoor).
@ Robin77, Knap van je hoor dat je je hele vakantie niet wilt gaan testen, denk niet dat ik het zou kunnen... Hele fijne vakantie meid! @ Tomnaat, Spannende dag voor jullie dus. Lijkt me aan de ene kant moeilijk, maar aande andere kant ook weer een erg leuk moment. 't Is toch weer een mijlpaal he? @ Debs, bedankt voor het zonnige welkom. Jij ook werkse meid! Liefs
Gefeliciteerd aan alle zwangeren *vangt ook HCG!*. Heb heel het weekend van alles gedaan behalve forummen en ben niet bijgelezen. Maar zie dat er weer een beetje roze bij is, super! Dit weekend gestart met ovutesten, zaterdag heeeeel licht streepje en gisteren streep bijna zo donker als de testlijn. Temp is nog niet gestegen, dus vanmiddag nog maar weer een testje. Ben benieuwd. In ieder geval alvast goed geklust! Werk ze weer en tot later!
Goedemorgen allemaal! *stapt de bus in met een bordje met drie crackertjes, een glaasje sinaasappelsap én een foliumzuurtabletje* Ga even rustig ontbijten en wat pagina's teruglezen. Tot later!
vorige week donderdag getest: negatief vrijdagavond beetje roze slijm (na 2 dagen overtijd wat ik nooit ben) en zaterdagochtend beetje bloed heb waarschijnlijk hernia dus toch maar de pijnstillers genomen, zaterdagavond stopte het weer en zondag een heel klein beetje. Normaal ben ik zodra ik ongestel word ook echt flink ongesteld en nu dus maar een beetje. Wel een beetje slijm maar niet zoals ik gewend ben van mezelf. Erg irritant. Heb wel 2 maanden geleden een miskraam gehad maar daarna weer een normale cyclus. Vanochtend weer maar voor zekerheid testje gedaan en is negatief, maar toch snap ik het niet. Wordt voor ons denk ik dan toch door voor de volgende ronde, maar wat voor cyclus ik nu moet aanhouden is voor mij een raadsel. Alle zwangeren GEFELICITEERD! \/
Ben zo ongeveer bijgelezen.... Tweeling: gefeliciteerd! Ik ga vanavond testen, dan is mijn mannetje er ook. De zenuwen gieren door mijn lijf...
Tiki, naar zeg, die miskraam. Ik zou niet weten welke cyclusduur je moet aanhouden. Wat was die voor je miskraam gemiddeld?
Small...hoest met jou ondertussen? al enig zicht op wat dan ook van det wee optie's die mogelijk zijn?
het houd nog niet over dus...begin je al lichtelijk gek te worden van de spanning? kan het me zo voorstellen