Hmmmm, wordt dit weer zo'n dag? Maanetje naar KDV, veel opruim- en schoonmaakplannen, maar nu al bijna 11 uur enne....
Er zijn er nu nog 2... Ik zal straks even wat foto's van het feestje in mijn album zetten. Staat ook hele cakejestaart bij!
Vind toch fijn dat dit bestaat. We kunnen elkaar gek praten maar ook ondersteunen, maakt het wachten weer iets makkelijker
Jullie zijn niet meer bij te houden meiden! Mijn vakantie was heerlijk, wel lekker om even niet zoveel met zwanger worden bezig te zijn ook. Maar heb toch vaak even gedacht van "wie zou er al op roze staan?" Ik dus helaas niet, ben gister echt ongesteld geworden ... Wil iemand mij op rood zetten? Moet wel zeggen dat mijn cyclus deze keer weer mooi wat korter is geworden, 28 dagen nu ipv 32. De Etos-pillen, of toeval? liefs!
Ik ga deze maand even een beetje afstand nemen. Doe deze maand ook geen ovutestjes, alleen nog tempen voor de dokter. Even genoeg van alles, verplicht klussen e.d. even een maand rust. (hopelijk lukt dat ook...) Kom af en toe nog wel even lezen. Allemaal veel succes!
Neem lekker je tijd meis..en hopelijk doet het wonderen voor je @Elke: blij dat je weer terug bent en dat je ons weer gezellie komt vergezellen met je lach en humor
he vedorie Elke, maar gelukkig een kortere cyclus, das ook wel fijn. Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad