NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik zit al op de VIPplaatsen dus ik ga voor volgende maand ROZE met een aantal anderen ;)
    Maar zou helemaal super zijn als jij nog ff op ROZE erbij kan voor eind augustus :D

2. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    Wat zijn de VIPplaatsen dan, die waren er 2 weken geleden volgens mij nog niet?
    Wens je veel succes, hopelijk is het snel raak!

3. debsje1977

Ik hoop het ook...maar volgens mijn geheime pendelaar moet ik nog 1 maandje langer wachten tot oktober ;)

Wat zijn VIPplaatsen....Die plaatsen zijn gereserveerd voor de meiden die hun ongie voor deze maand al hebben gehad of nog krijgen maar niet door naar sept ( niet met kont in krappe kinderwagen zitten) willen die nemen dus plaats op de Viptribune met alle VIpbehandelingen van dien totdat het de 31ste is en iedereen in een keer over gaat naar sept...op deze manier kunnen wij ook nog meelkleppen hier in augustus ;)

4. za4a

za4a Lid

Apr 28, 2008
    55
    0
    0
    party planner
    Amsterdam
    Hee meiden!
    Weer 19 blz teruggelezen, supergezellig hier!~
    Ben meer een lezer dat een typer maar
    leef met jullie allemaal mee en volg jullie op de voet!

@ the 11 pregnant ladys: Gefeliciteerd!

pff thank God for het forum, wat raar eigenlijk dat het bij veel vrouwen toch een tijd duurt om zanger te worden. Zelf slikte ik zeker 8 jaar de pil en als ik er eentje was vergeten dacht ik meteen; ojee straks ben ik per ongeluk zwanger! Maar nu na bijna anderhalf jaar alweer klussen zonder pil merk ik dat het heeeeeeeeeeeeeeel wat moeilijker is dan ik dacht.

Mijn motto: ik slik Nooooooit meer de pil! Weg met die troep, als ik dat acht jaar geleden wist dat ontpillen enzo was ik er nooit aan begonnen. :(

Dat moeten ze eigelijk ook duidelijker maken, ik wist er weinig vanaf ( door cyclus vroeger van 10 dagen heeft de dokter mij de pil aangeraden, had geeneens s.e.x.!)

Dus aan alle meiden: uit de grond van mijn hartje; heel veel succes ik leef met jullie mee en beentjes omhoog! :D

(moest effe mijn hart luchten!)

5. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    Ik zie dat er nog een paar zwangeren bij gekomen zijn :) Maar het rood/roze is niet echt eerlijk verdeeld! ik hoop dat ik over een weekje ook bij roze mag..zou leuk nieuws zijn net voor m'n vakantie. Nog ff afwachten dus.

6. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    @ Debsje, ok oktober is ook al snel dus dat is wel te doen toch qua wachten? Fingers crossed!
    Hahaha, leuk van die VIP behandeling, geniet er maar van.

@za4a, Ja zo zie je maar weer he, we kunnen niet alles plannen helaas..maar gelukkig hebben we hier steun aan elkaar..

7. sushi25

sushi25 Lid

Aug 11, 2008
    7
    0
    0
    color=violet]Passagierslijst NOD augustus[/color]

www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg

1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious
    2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP
    3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81
    4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy & silvana81
    5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling
    6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice
    7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27
    9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82
    10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75
    11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24
    13 : pooh81
    14 : Ellen1982 & tobemama
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar
    16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82
    17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah
    18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026
    19 : Tischa82 & MamaY
    20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22
    21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25
    22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz
    23 : Nrg50
    24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10
    25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez
    26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen
    27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27
    28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh
    29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979
    30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979
    31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24

VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel

188 passagiers voor de roze bus!!
    11 Zwanger, 53 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

TESTMARATHON

7 Augustus:
    -IMD

8 augustus
    - noenie
    - missym

9 Augustus:
    - cin1979

15 Augustus:
    - zuurtje

17 Augustus:
    - JedidJah
    - Smallville

27 augustus
    -Natjes
    -Nrg50

30 Augustus:
    - Pixie
    - plienneling
    - Audrey Tijink
    - MilkHd
    - lautje1979
    - Rianne80

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Ik heb mijn tweede IUI gehad! En mijn NOD is even twee dagen eerder!

8. za4a

za4a Lid

Apr 28, 2008
    55
    0
    0
    party planner
    Amsterdam
    @ nour el houda: dat heb ik ook echt nodig, ik bespreek het niet met mijn omgeving want ik wordt zo moe van de vraag: En wanneer beginnen jullie?
    We zijn net een jaar getrouwd dus ze verwachten wat....nou ik ook! ik verwacht deze maand een baby!

9. sushi25

sushi25 Lid

Aug 11, 2008
    7
    0
    0
    hallo iedereen

ik ben nieuw hier op het forum en alles wat aan het uitzoeken!
    ik hoop 21 augustus mijn NOD te hebben!

xx suus

10. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    Hou maar op, sinds ik een miskraam heb gehad krijg ik die vraag constant..mensen denken niet na of het voor jou misschien wel pijnlijk is om over te praten ofzo..Wij zijn 3 jaar getrouwd dus bij ons verwachten ze al helemaal wat.. :rolleyes:

Hihi, ja wij verwachten elke maand wel een baby he! Laten we hopen dat onze verwachtingen deze maand uitkomen..en we 9 maanden in verwachting zullen zijn.. :D

11. debsje1977

Ja hoor er kan nog wel een rond 68 en 69 bij ;)
    maar daarna moet het wel afgelopen zijn hihihi :D

Hopelijk mag je bij de ROZE dames..ookal is die VIP behandeling wel erg aangenaam hoor maar zie je liever richting Roze gaan ;)

@Za4a fijn om te horen dat je de steun hier vind die je nodig hebt ;)

@Suus: [​IMG] en veel plezier hier...enne snel op ROZE he!!!

12. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Middag dames,

we wordt weer genoeg gekletst.. Ik ga weer ff bijlezen...
    Dus hier zijn al wat reacties...

Ja het is een gevaar... Ik doe hetzelfde als bij de CHE, maar dan in Amsterdam. Het is een hele kleine school. Nog geen 100 studenten, maar dat maakt het wel heel erg leuk. Het is speciaal voor een bepaalde christelijke richting.
    Ik zit nog wel na te denken om mijn master te gaan halen in de theologie en dan via het internet (amerikaans), maar eerst iets waar ik geld mee kan verdienen.
    Over het gevaar... ach ja, maar ik hoop snel zwanger te zijn dus dan valt deze pagina een beetje af. Ik ga wel door naar de mama's dan, maar dan ben je wat minder aan het frm bezig... Volgens mij.... Ik heb genoeg andere dingen die ik nog kan bekijken, maar dat moet wel lukken... Met julllie hulp helemaal

Nou ik heb mijn woord gehouden... Bedankt voor de aspirine... Idd een kroegje met wat vrienden is leuk, mar geen van mijn vrienden drinken alcohol. Niet uit principe, maar ze vinden het niet te zuipen.

Ik denk ook wel dat we de 1500 halen...

13. za4a

za4a Lid

Apr 28, 2008
    55
    0
    0
    party planner
    Amsterdam
    Inshallah! als God het wil! [-o<

Het is ook echt niet tactisch van die mensen, en ik ga echt niet aan de grote boom hangen dat ik al anderhalf jaar bezig ben! Dan krijg je van die domme adviezen;
    Drink dit, doe dat, sta op je hoofd, maak een koprol, je weet wel van die fabeltjes om zwanger te worden! :confused:

14. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ooh wanneer ik kan bestellen voor mijn babe kamer... NEEE ik ben nog niet roze, maar ik wil wel die schilderijtjes... ;)

15. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    bij deze ook een bestelling ;)...erhm alleen nu nog een beestje... wat kan je allemaal?

16. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat ziet er ingewikkeld uit...

ik = overigens ook creabea, maar dan met portretten en abstract enzo...veel met houtskool, want kleuren vind ik ingewikkeld...:( kan het niet zo goed zien:(

17. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    welkom in het gezelligste NOD forum ;)

18. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ook welkom... ik schrok ff... mijn schoonzus heet Mirjam en die vertelde dat haar man graag nog een vierde wil... Dus jij bent het niet... Zou toch wat zijn al ik mijn schoonzus hier tegen zou komen...

NOU WELKOM op het gezelli NOD forum...

JedidJah

19. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    Dank je wel Debsje, dat we met z'n allen maar snel roze mogen worden!

@za4ra, ik ken het ja, de gekste dingen krijg je als advies. Het zal wel goed bedoeld zijn maar toch is het irritant, ze doen ook alsof het aan jou ligt, terwijl het gewoon gaat zoals het gaat, het is niet iemands' schuld of fout..

20. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Hahaha. Hier hetzelfde hoor, vooral m'n schoonfamilie is er (voor mijn gevoel dan) erg mee bezig. Als m'n schoonmoeder nog één keer begint over kinderen vóór je 30ste dan doe ik ´r wat. Of ik flap eruit dat eraan gewerkt wordt, waarschijnlijk het laatste. :rolleyes:

Share This Page