mmmm dat zou het ook bij mij kunnen zijn... Ik slaap veel (en ook weer niet) en drink weinig... Logisch die hoofdpijn
Laatst vroeg mijn schoonzus; én ben je al misselijk? Ik: hoezo? zij; Ja jullie gingen ineens op vakantie dus ik dacht, het zal wel zover zijn! Nou ja zeg, krijg je tegenwoordig dan een baby bij een vakantieboeking?! 8) Dan had het nu meer roze geregend hier!
goedemorgenmiddag! hier slaapklingel die 13 uur heeft bijgeslapen! @tweeling: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! @juud: spannend, vanaaf testen! [-o< @elke: hallooooo welkom trug! op ongi? blijf je bij ons op de VIPbank of verhuis je in de krakkekar? @yinthe: beterschap! rustigaandoen, lekker veel slapen. gaat de tijd ook snel! @nourelhouda: welkom! ik ken je nog wel van een paar rondes terug, toen werd je zwanger in onze NOD... hoe gaat het nu? maak je je zorgen dat het wat langer duurt? je kan altijd voor wat zekerheid en bevestiging de ha of gyn bellen toch? maar ja, alles onder 12 maanden vinden ze 'normaal' he mk of niet... @sushi: welkom! veel geluk en plezier hier! @mezelf: megapot earl grey thee zetten en lekker rondrommelen in mijn huis. ben er nog steeds verliefd op *zwijmel* en verder? voel nix, ook geen verdachte dingen! 8) temp nog steeds lekker boven de 37, maar ja hij keldert toch altijd pas laatse dag.. liefs klingel
Zeg Zoe10, dat ga je toch hopelijk niet echt allemaal proberen door te lezen he?! Wil iemand mij op rood zetten als de lijst weer wordt aangepast?
Haai Klingel! Zo, dat is lekker bijslapen ja! Ik kom graag op de VIP bank hoor, al zal ik vast ook wel eens even kijken of ik in september die wagen wat kan uitbouwen tot een luxe huifkar ofzo Misschien kan Juud hierbijj helpen, haar project is nu klaar zag ik Hoe lang duurt het nog tot jij kunt testen? Ik kan je even niet vinden op de NOD lijst...
En toch heb ik in mijn omgeving bizar veel mensen die raak geschoten hebben tijdens vakantie..... hmm...
Ja echt! Ik lag helemaal in een deuk! Dan zou ik vaker op vakantie moeten. Gek mens! Oja ze zei ook als ik een jongetje wou dat ik meer chocola moest eten! Alsof mij het wat uitmaakt na zóveel maanden tegen het plafond aan klussen wat ik zou willen, meisje of jongen? Ik Wil Gewoon Een Baby alstublieft! We kijken dan wel wat het is!
Dat is wel een heel mooi excuus om chocola te gaan eten zeg! hahaha Mij kan het geslacht ook niet zoveel schelen, als ik deze zwangerschap goed mag uitdragen ben ik al helemaal blij, maar de smoes voor chocola vind ik geweldig!
@elke: mijn nod is de 18e of de 19e (ei was dag later) goed idee trouwens om die bolderkar even uit te bouwen en te KLUSSEN tot een huifkar! het is ook wat dat wij er allemaal niet in willen he! juud is klaar met klussen, dus die timmert er wel even een luxe kar van met 3 verdiepingen en een tuinbalkon! 8)
Dank je wel! Met mij gaat 't goed, gewoon nog elke maand erg hoopvol..maar hoe langer 't duurt hoe meer zorgen ik me maak...omdat ik zoiets heb van: het was in eerste instantie snel raak, pas na die ingreep duurt het nu lang, dus misschien hebben ze iets beschadigd ofzo? Maar misschien moet ik idd nog even langs gaan ofzo, weet alleen niet of ze me weg gaan wimpelen met idd: je bent nog niet lang genoeg bezig.. Ben je verhuisd? Lekker hoor, geniet er van!