jeetje dat is toch ook wat dat wachten vreselijk maar denk je zelf wel dat je zwanger bent? deb@ ik kom op 1 dag wat raar snap er niks van milkhd@ ja ik heb het zonnetje niet mee kunnen nemen koffer was al 5 kilo te zwaar. 8) mooie bruiloft anders als bij ons ze had een grijs coctail jurkje aan heel appart maar wel mooi we gaan nergens heen misschien dagjes weg ofzo en ik wil me slaapkamers op ruimen zo'n troep daarzo
en als je hem zet tot aan volgende ovulatie? dan zou je op 7 moeten komen dan hebbie dus 6 vruchtbare dagen ofzo. als je naar Small der banner kiijkt zou dit moeten kloppen ongeveer van de lichtgroene strepen op haar banner is er 1 donkerder groen das de ovudag de rest vruchtbare dagen
Hallo dames, daar ben ik weer en ik heb zowaar alles gedaan wat ik wilde doen vandaag. Dat is lang geleden zeg Ik zal zo eens even reageren op wat dingen van enkele bladzijden terug.
Nou, ben er wel redelijk goed in, dus zeg het maar: roze of hetzelfde blauw als mijn tuin-aanrecht? Heb nog een busje in die kleur staan!
meer relaxed misschien? ben benieuwd, ga eind augustus op vakantie en dat zou dan ongeveer mn vruchtbare periode moeten zijn....
Nou, wij hebben een overkapping aan het huis vast. De kast staat daaronder, maar geheel links op de foto staan dus de steunen van de overkapping, maar is het helemaal open. PS: Super-grover heeft de kleur uitgezocht
Dat zou zo maar eens goed kunnen werken. Mijn eerste heb ik verwekt op de avond dat we op kraamvisite zijn geweest van mijn nichtje. Super-gelukkig en met gevoel van: ach, what the ... Als ik nu zwanger ben, is het net voor of net tijdens mijn vakantie verwekt...
Dan zou het dus kloppen ongeveer dan mag je dus vanaf morgen ook tegen de klippen op gaan klussen meis want die pendel moet wel gelijk gaan krijgen natuurlijk
dus deze banner neemt het wat ruimer gezien nou dan gaan we morgen maar de stoel nog een keer uit proberen ik ga even sporten tot strakjes
meiden ik ga mijn werkpc weer ff omruilen! tot vanav! wil die twee strepen ook zien dus reken er maar van YES op dat ik hier ben hahahaha
Dames, ALS ik roze mag zijn, dan denk ik niet dat ik vanavond nog langskom, Dan ben ik even lekker met mijn mannetje. Maar morgenochtend zullen jullie de eersten zijn! Blijf nog heel even hangen hier, dan ga ik eten voorbereiden, kleine man in bad en bed, en dan.....
Spannend Juud, ik duim voor je! @Debsje: waar haal jij die leuke plaatjes vandaan? Geweldig dat dikbuikige mannetje!