Ja de dag waarop je ongesteld zou moeten worden (niet dus haha) dus dat zou dan bij jou 12 augustus zijn inderdaad Aura.
vandaag en morgen niki.... 2 keer! heb op msn staan.. ben zo blij, ben zo blij, want ik heb een... word ik nu steeds naar bed gestuurd door vriend van mij lol...
Jippieeee de gaan eindelijk weer weg! Woensdag weer beginnen met ovu testen en kijken of ik m'n ei kan vinden
Succes met zoeken! Ik ga morgen weer beginnen met ovutesten. Ben steeds toch weer benieuwd of mijn cyclus zo regelmatig blijft als het nu is.
@limmeke: al paar weken blaasontsteking? whuuu beterschap! en voorzichtig aan! goed dat je naar de dok bent gegaan, moet je niet nog langer mee rondlopen hoor! @gaby: kwerk in de horeca, maak lange en soms late dagen. vandaar dat ik vanaf dins weer de hekkensluiter zal zijn, en een stuk minder aan het kwekken hier! gister belde goede vriendin, die was niet blij want bij haar dochtertje is hersenbeschadiging geconstateerd... .. jeetje dat is echt heftig hoor. moet dat peutertje de medische molen in.. ze heeft trouwens 3 kids in 4 jaar gekregen, gepland en wel! echt een pandemonium daar! weer het andere uiterste! liefs klingel
1e cyclus 36 dagen stipt 2e cyclus +100 dagen ivm cyste (is opgewekt met primolut) 3e cyclus weer 36 dagen stipt Verwacht de 4e zowiezo weer 36 dagen stipt... Dus ja moet elke keer weer zo lang wachten. En dat terwijl sommigen gewoon een cyclus van 26/28 dagen hebben..... Maar goed kan het ook weer als voordeel zien, als je geen zw-wens hebt wordt je minder vaak ongi dan hun
Hallo allemaal, Ik had de 19e een positief ovu-test. Vandaag geklust want gisteren lukte het niet. Vandaag nogmaals getest maar was nu weg. Dus ik hoop dat we evengoed nog raak geschoten hebben. Voorlopig blijven we nog even klussen al zal dat wel om de dag moeten i.v.m. irritatie. Zal ik dan dan een kortere cyclus hebben dan 37 dagen? Want volgens calculator zou ik pas 24 juli vruchtbaar zijn en 26 juli ei-sprong. Spannend. Ik hoop dat het nu raak is. Man is het een beetje zat het moeten en verplichten. En jullie? Hoe gaat het? S6 allen. Groetjes
thanks hanna en limmeke voor jullie antwoord dacht ook voor zekerheid vandaag en morgen nog heb net een negatieve ovu test hopelijk springt mijn ei wel heb zo'n idee dat ik dat stukje oversla
ik heb ook 1 keer een cyclus van 76 dagen gehad nu waren ze 2 keer eind de 30 en de laaste keer was hij 32 maar ik loop bij de gyn nu en hij heeft me nu Duphaston gegeven want hij zei , het is zo ook niet eerlijk als we je cyclus nog wat korter gaan maken heb je in en jaar toch meerdere kansen
Goedenavond dames, Vandaag weer een heerlijke dag geweest. Wat vrienden over de vloer gehad en dus weinig tijd voor het forum. Hubbie is de vrienden aan het weg brengen dus ik heb ff het rijk alleen... Vandaag weer vruchtbaar slijm, maar het ei is nog niet gevonden... Het is jammer! IDD Natjes, wachten duurt lang... Het was gisteren idd errug laat, maar je moet toch wat... Van de week heerlijk vroeg naar bed... JedidJah