NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahaha doet jou hubbie dat? :)

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Wat voor kleur?

ROZE????

3. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hai Tiki,

Helaas heb ik hier wel ervaring mee. na mijn eerste MK was ik meteen weer zwanger, geen ong tussendoor. na mijn 2de MK eerste keer 28 dgn (normaal) daarna opeens 35dgn. Dus ik dacht dat het met de currettage te maken had, maar kan ook gewoon weer wennen zijn...

Succes misschien valt het mee

4. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    weer is wat anders
    nee ik moest snel weg vanmiddag ik liet hem alleen zien maar vind hem wel mooi.kijk even aan wat ie allemaal zegt.die van hier zegt alles wel heel duidelijk vind ik.krijg het alleen morgen al druk ;) net nu mannetje morgen avond moet werken :(

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou je geeft je NOD op en wij zetten je op de lijst. en dan kun je mee kletsen over alles en nog een heleboel... whahaha geloof me er komen heel veel onderwerpen langs....

6. debsje1977

He sh*ps zeg...das ff een flinke tegenvaller meis.
    blijf voor he duimen dat het op de een of andere manier toch kan hoor... en zijn vele verschillende manieren van hypotheek en voor de ene mogelijkheid kun je minder lenen dan de andere mogelijkheid....maar dat zul je wel weten denk ik ;)

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    we weten het nog niet... groot kans dat het niet lukken, maar we gaan nog ff kijken of de verkopers omlaag gaan met de prijs en hoe de rente gaat deze week...

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @Jedid, blijf ook voor je duimen hoor dat jullie je huisj egoed kunnen verkopen en jullie droomhuisje kunnen kopen

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    doe dat maar small.. voor roze en voor een nieuw huis...en mogelijk voor een baan, want die zal ik waarschijnlijk wel nodig hebben :(

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik weet eigenlijk niet wanneer mijn NOD is.. ik ben 6 juli met de pil gestopt en had het nu dus wel zo'n beetje moeten zijn. Maar niks nog. En ook niet zwanger.

11. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    sorry JedidJah ik heb wat gemist denk waarschijnlijk een hele boel :cry: wil je verhuizen.blijf je wel in de wormer en wat lukt er niet wil je het nog een keer vertellen sorry :oops:

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    erhm welkom bij hetgeen wat ontpillen wordt genoemd. reken ongeveer een half jaar waarin je cyclus niet spoort... Dat houd overigens niet in dat je niet vruchtbaar bent, maar wel dat je iets denkt te voelen wat er niet is... overigens dit geld voor ons allemaal... Ik ben zelf in september gestopt en ben pas wezen rekenen vanaf januari...

13. debsje1977

Vind het wel grappig om te zien dan het augnod de populairste is onder de NODTopics hahaha
    alleen de dames van aug zijn online :D

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    %(^&*^%^ik ben al bijna een jaar bezig... GROM

@ nikky: we hadden via via een huis gevonden die nog in de verkoop was, maar de eigenaar wilde hem wel verkopen. We hopen hem te kunnen kopen, maar het wordt KRAP

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    yeeey we zijn populair... eindelijk weet ik hoe het voelt... altijd gepest, maar nu eindelijk populair...

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Die ken ik en zijn inderdaad heerlijk.
    Zijn kleine pittige dingen, in een grote zak uit de vriezer :)
    Je brengt me op een idee! Even toevoegen aan m'n boodschappenlijstje ;)

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hier idem

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    me 2
    altijd gepest door iedereen. Zelfs op een werkkamp werden mannetje en ik uitgelachen. Nu zijn we gelukkig getrouwd en een heel fijn gezinnetje. Ze zeggen altijd wie laatst lacht best lacht ;)

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik heb er inderdaad rekening mee gehouden. Dus naja, we zien wel hoe het gaat. :)

Deel Deze Pagina