Jeetje audrey dat is ff een klap in je gezicht...kan me voorstellen dat je verdrietig bent nu...dat is niet leuk van jou man om dit te zeggen... soms zou je ze toch achter het behang plakken he die mannen....willen ze nou wel een beeb of niet.. ik hoop dat tie een beetje heeft nagedacht en als tie vanav thuis komt het even goed maakt met je want dit kan niet hoor dikke knuff van mij lieffie!
@Audrey, mannen zijn er gewoon heel anders mee bezig, soms gewoon niet, die verwachten dat 1 x sex raak is en vinden het overbodig om er wat extra's voor te doen, dan duurt het naar wat langer.... helaas zitten wij zo niet inelkaar en zal er toch verschil blijven bestaan. (ok, uitzondering daar gelaten) *dikke knuff* komt goed meisje
Jee Audrey wat kl*te. Misschien moet je 'm ook eens uitleggen hoe het precies werkt en hoeveel kans er elke maand is. Ik weet niet meer wie dat schreef en wie dat ook gedaan had maar het hielp wel.
Ik heb het geluk dat mijn mannetje verpleegkundige is en ook enkele uren gyneacologie gehad. Is hij een beetje mee op de hoogte hoe het werkt. Alleen van de testen heeft hij me ooit gevraagd hoe het ging. Dat wist hij dan weer niet
Onze interne klok tikt volgens mij harder dan die van de mannen, maar zij zitten ook niet maandelijks met spanning in het lijd te wachten of die rotduivels weer komen. Zou mooi zijn als zij eens een paar maanden ongesteld zouden worden, met alle kwaaltjes er gratis bij.
Heeyyy blont moment is over nu ik hem begrijpen hahahahah ik eet je tomaatjes wel op hoor als jij de rest van je bordje an maar leeg eet
omdat ik niet teveel tomatjes mag eten moest ik maar niet bij jou gaan zitten. Mijn antwoord daarop was dat ik het misschien beter wel kom doen zodat jij mijn portie tomatjes op on eten.
hallo meiden. heb niet echt terug gelezen. heb de hele middag kramp in mijn buik op een manier dat ik het niet herken. ik zit dus wel in mijn vruchtbare dagen (lichte ovutest streep vanmiddag) maar er is een gerommel en winden en de kramp doet ZO zeer.. herkend iemand dit tijdens hun vruchtbare dagen.. ik heb dit nooit bij vruchtbare dagen gehad..zelfs mijn pds weet ik te herkennen en dit is het ook niet.. zou ik nu echt weer een ontpillingsverschijnsel bij heben gekregen?
OOhhh gieg daar ben ik het zo mee eens! zou best us willen dat hij het eens een paar maandjes heeft zodat tie weet hoe leuk het allemaal is NOT
Ik heb dit wel in lichtere vorm en denk dan dat dit mijn ei is maar weet ik ook niet zeker. En of het ontpillen is? ik zou het echt niet weten.
Meisjes toch.. wat een lieve reacties allemaal ik begrijp er ook echt helemaal niets van. het is helemaal niet hoe hij is. Misschien heb ik hem wel overvallen met de ovulatietesten. De eerste zwangerschap waren we er helemaal niet zo mee bezig, het gebeurde zo ineens na een aantal maanden. Ik ben er alleen zelf nu meer mee bezig na de buiten baarmoedelijke zwangerschap en alle toestanden daarna. Mijn lijf reageert en voelt ook anders elke cyclus sinds de zwangerschap en helemaal na de bbz. Gelukkig hebben we morgen ook nog een vruchtbare dag... misschien kan ik hem dan nog verleiden en anders moet ik ook maar mee in dat rare roze karretje voor september..
@audrey: boehhhh ik snap dat je sad bent mannen kunnen ook zo bot uit de hoek komen! goed idee van giegel om hem eens te vertellen hoe het zit, overdrijf maar een beetje: '' WE KUNNEN MAAR OP 2 DAGEN PER MAAND ZWANGER RAKEN'' ! trouwens, als je vandaag een posi ovu test had, dan komt je ei nog niet vanavond hoor! misschien morgen, anders overmorgen. dus vanavond, vannacht, morgenochtend, morgenmiddag, morgenavond, morgennacht, overmorgenochtend, overmorgenmiddag en overmorgenavond nog kans genoeg! *digiknuf van&voor mede-rijm-fanaat!*