wij gaan je allemaal volgen alleen als ik nu zwanger word (met een beetje jou hulp van je hcg) moet ik naar mei mama's
Ja, klopt. Stiekem denk ik dat ze toch wel gelijk heeft misschien... M'n ei zou bij een normale 28 daagse cyclus op de 29e juli hebben moeten springen. Maar m'n gevoel zegt dat dat later is geweest (ovutesten trouwens ook). Eigenlijke bevruchting en zeker de innesteling was dus ik augustus... Nou, dan ben je toch ook pas echt zanger?
Ja, ik kon natuurlijk om half zes al niet meer slapen van de test spanning , ben dus uit bed gegaan om een test te doen heeft meneer niets van gemerkt en ben daarna nog weer ff in bed gaan liggen. Had natuurlijk helemaal geen zin, ik stuiterde m'n bed bijna uit... Wilde m'n lief niet wakker maken, hij moet de hele dag weer werken. Dus toen hij om half zeven uit bed kwam (ik was al beneden) is hij meteen naar beneden gekomen om te vragen of ik al had getest. Ja duh, alsof ik zou kunnen wachten Hij was ook helemaal blij! Nou dat is dus gewoon een streep zei hij nuchter en daarna brak een smile door van oor tot oor
meiden kijk eens in mijn album..heb de ovutestjes erin gezset. Tis toch om gek van te worden? Meer dan een vaag lijntje wordt het niet..Behalve die ene test waar de helft van mist doordat ik na de test erg lomp deed is het meest positief! Vind het maar vaag.....
natjes ik zou denken dat je op 8-8 in de ochtend je ei heb gehad maar kan het niet goed zien! toen was hij volgens mij het donkst ! ik ga ook werken doei knuff
En waarschijnlijk wordt mijn cyclus wat korter deze keer. Heb zondag positieve ovutest gehad en vanmorgen is mijn temp gestegen. Als dat zo blijft is mijn NOD 25e.... Ik wacht nog even hoe de temp morgen en overmorgen is!
Goeiemorgen meiden! Wat een super nieuws als je s'ochtends op het forum komt en je ziert dan ROZE!!! WOEPPIE!!! Mamaline!!! GEFELICITEERD lieverd!!!!!! Mamaline is TRALALALALALA : D
Nou meiden, ik heb niet het nieuws dat jullie en ik wilden hebben: negatief... Zelfs geen vaag streepje Stom, want ik was er zelf inmiddels al best van overtuigd. Het voelde gewoon goed. Maar echte symptomen als grotere en pijnlijker borsten, misselijk e.d. had ik totaal niet. Wel moe, maar ja... Lichamelijk ook nog geen tekenen van de naderende Wel wat ministeekjes nu, maar volgens mij zijn het mijn darmen... Hmmm, ik kan dus even op groen, en als ongi lang uitblijft op turqoise, ofwel: cyclus van slag Wat een trieste dag, en dan die kl*teregen...
Hoi hoi, Ja die zijn idd erg vaag. Ik heb geen ervarin met ovutesten (ben net begonnen) misschien een goed idee om even langs de huisarts te gaan en de testjes mee te nemen.
Jeetje Juud...we waren er echt van overtuigt gisteravond dat jij ook op ROze kon Maar geen bloed geeft moed miss nog paar daagjes wachten tot er wat meer HCG is blijf voor je duimen hoor!
Dank je Debs. Zo probeer ik ook te denken, maar lastig is het wel... Misschien niet helemaal slim, maar ik heb gisteren 2 glazen wijn gedronken, zo baalde ik...
@mamaline heb je al gefeliciteerd maar NOG EEN KEER doen toch GEFELICITEERD @Juud balen van de negatest, maar ik duim nog voor je. kan nog altijd!