jeetje wat eng female, is al heelhuids bij zijn flat gekomen? Wat woon je hoog trouwens... (beginnend hoogte vrees hier)
voor de meiden die mijn hyves hebben... ik heb een nieuw filmpje er op geknald van Jeff Dunham... Hij is hilarisch...
hehe eindelijk weer een aantal mensen in de buurt... ik ben uit verveling maar gaan strijken en jeff dunham gaan kijken...
Ja, hij klom er vrij makkelijk overheen. Ik had het nooit gedaan heb al hoogtevrees op een keukentrapje Maar het uitzicht is wel gaaf hoor zo hoog, en je went er heel snel aan. Vind het hier nou niet eng meer om over het balkon naar beneden te kijken. Alleen ramen lappen, dat vind ik wel eng
hey pixie, hij is onwijs blij met de boeken! Vindt het een mooie collectie en heeft de eerste al bijna uit
hahah nou gelukkig maar. wat was de eerste die hij las? wat leest ie snel zeg.. zou dat echt niet kunnen
The Valachi Papers. Hij leest zelfs drie boeken tegelijk. Lees elke avond wel een paar hoofdstukken uit alle boeken....hoe hij het kan is me een raadsel
hahaha zal het hem dan lukken alles uit te lezen voordat jullie verhuizen ? ja dat snap ik ook niet hoe hij dat doet.. ik kan mijn hoofd bijna niet eens bij een hoofdstuk houden zonder me af te vragen wat gebeurde er weer 4 bladzijde terug ben heel blij dat hij er plezier mee heeft
Hallo allemaal! Mamaline gefeliciteerd! Vanmorgen bleef mijn man thuis... toen dachten we 'laten we alvast maar testen'... En ik heb een streeeep! Dus ik ga ook naar de aprilmama's! xx
Ik heb gezegd dat hij er vóór de verhuizing maar 1 mag lezen (hij heeft nog heel veel andere boeken liggen hoor!) en dat deze gewoon in het nieuwe huis in de boekenkast gaan. Ik moet nog ff dweilen :x tot later misschien