Wow Voorjaar gefeliciteerd @ Pixie, lichamelijk..... ben ik de kluts kwijt. Dacht vandaag ovu pijn te hebben, last van liezen, straalt die kant op vanaf baarmoeder... Vreselijke rugpijn moe ben nu 5dgnaan het tempen, andere dagen rond 36.4 en vandaag 35.9....
voorjaar GEFELICITEERD weet iemand hoelang ongeveer je eitje blijf leven zeg maar , als je je eisprong heb ? ik drupel langzaam leeg met vruchtbaar slijm en voelde net me eisprong links! maar gister mocht ik niet klussen van de gyn pas vanaaf mag het pas !
wat moet je met zo'n lichaam dan he.. een ding maar te doen. klussen klussen klussen.. voor het geval dat ie wel is maar alleen ERRRUG laat.. heb je een ovutest? zakt of stijgt temp bij ongi? zou het niet late ongi kunnen zijn dan?
Das een goeie...wel kan ik je vertellen dat ik zwanger ben geworden van mijn dochter toen ik die dag mijn eisprong voelde(rechts ) ;s avonds geklust(had hoop al opgegeven maar ja) en tot grote verbazing bleek ik 2 weken later toch echt zwanger...
Heb echt geen idee, vorige zw had ik ook opeens een cyclus van 49.... en dacht dus ook dat ik 3wk overtijd was, telekns bega getest etc... blijkt na 1e echo dat ei 3wk later was en wat temp betreft, heb geen idee, pas net begonnen met tempen, geen ovutesten ofzo hier..... dipt jullie temp als jullie ongi worden?