hi yinte. denk dat je gelijk hebt.. maar ik zit met mijn FM en moet toch een beetje rekenen ant ik kan niet elke dag.. f om de dag.. is voor mij echt niet te doen. moet idd toch een pleziertje blijven en als ik mezelf pijn doe en nog doe is het niet prettig en dan idd geen pleziertje meer. maar die ovutests maak me idd wel meer twijfelig. terwijl ik over het algemeen wel een goed gevoel had over mijn ei kunnen voelen.. (snap wat je zeg dat dat niet zegt dat je zwanger word.. maar is toch je vruchtbare dagen en ALS je zwanger kan worden op natuurlijk manier dan zou het wel moeten lukken) voorlopig moet ik toch op mijn gevoel blijven gaan..alleen zegt de stomme testje dat mijn gevoel niet echt klopte (al is de ei pijn vandaag minder dan gisteren.. maar gisteren kon ik het ECHT niet..) vind ook eigenlijk allemaal blah blah wat ik opschrijf.. wat maakt het idd uit. kans gehad en nu is het toch afwachten..
Nou nee, dank je. Bitterballen op dit vroege uur toch nog net te gek. Ik ga nu thee zetten. Rooibos of sinaasappel?
ik wil alleen maar zeggen meis laat het geen obsessie worden. ik heb over mijnd ochter 18 maanden gedaan en werkelijk alle trucs en trucjes gedaan tot de meest absurde aan toe. ik ben zelfs een keer 3 maanden niet ongesteld geweest zo was ik ermee bezig en zo overtuigd was ik dat ik zwanger wa. niet dus. en als het echt zo is merk je het meteen geloof me. daarna duurde het wederom 15 maanden voordat mijn zoontje zich aandiende dus ik weet echt wel wat teleurstellingen zijn en ondertussen dus ook dat je echt niet "zomaar" zwanger wordt. dat is maar voor een enkeling weggelegd en voor degene die er nu juist niet op zitten te wachten lijkt het soms wel. een testje doen is prima alsj e je daarbij beter en rustiger voelt. maar ik vraag me af of dat het geval is. probeer de natuur ook een beetje zijn plan te laten trekken. wat voor je bestemt is komt wel meid echt wel. ikzelf zit nu ook met het feit dat ik 38 ben en daarmee mijn kansen zowiso al halveren. tel daarbij op dat ik er gemiddeld al anderhalf over doe en toch probeer ( met de nadruk op probeer ) ik me daardoor niet uit het veld te latens laan. mijn ervaring is inmiddels om vrij snel na de ongestelheid te beginnen en vooral voor de eisprong erg actief te zijn. maar ook dat kannatuurlijk een verbeelding van mijn kant zijn. het zal ook bij iedereen anders werken misschien. er zijn maar heeeeeel weinig mensen die echt functioneren zoals het boekje. en dat maakt mensen nou net zulke speciale creaturen. houdt moed meid en laat het een beetje los liefs yinte
yinte. je heb inderdaad de ervaring achter de rug en praat en doe idd kalmpjes aan zodat je niet telkens teleurgesteld ben. vind dat je dat ook goed doe.. en probeer er ook niet altijd mee te zitten.. soms lukt het soms niet. ik kan nu wel gaan afvragen of het is gelukt, maar ik heb gedaan (binnen vruchtbare dagen) wat ik kon en zal zeker nog proberen.. is het enige wat je kan doen. tests of geen tests
lekker @mamaline: ik heb gekeken in de april mama's, maar ik vind er eigenlijk ook niets aan. ik heb het nog niet nodig, maar ik had er na 7 pagina's al weer genoeg aan. Zal ik mmm een eigen topic aanmaken. we hebben nu 3 zwangeren.... kunnen jullie ook mekkeren over klachtjes... Nee ik denk niet dat als ik roze mag zijn naar de april mama's ga, maar helemaal over op mmm....
ik ga de was ophangen enm e dochter helpen met behangen. die staat al te mekkeren hier waar ik blijf tot later. groetjes yinte