* SylviaM Wij zijn vorige week voor het eerst naar de Gyn geweest. We hadden eerst een gesprek, ze heeft bij mij toen gelijk een uitstrijkje gemaakt. Vorige week donderdag moest ik bloed prikken (was mijn 21ste cyclus dag) Afgelopen maandag heb ik een inwendige echo gehad. Heb vroeger chlamidia gehad en ze wilde controleren of alles er goed uitzag, wat gelukkig zo was. Mijn man moet donderdag zijn zaad inleveren en bloed prikken. We krijgen 15 september de uitslagen, lekker lang wachten. Maar de Gyn gaat op vakantie en daarna wijzelf... Iig succes bij de Gyn, hoop dat ze bij jullie ook gelijk zo voortvarend van start gaan!
Hey Allemaal Uhhmz waar moet ik mezelf op zetten? Ben nog niet ongi en had dag voor nod nega getest. Dus denk niet dat ik zwanger ben. Merk ook van allebei weer niks dus denk lange cyclus weer eens :s Iedereen die zwanger is Gefeliciteerd en alle anderen veel succes!
Poeh zeg, bijgelezen. Ik ga nog eens een dagje werken zeg, tjonge jonge. Maar samengevat: Mamaline en voorjaar: gefeliciteerd!!. Blijf maar gezellig nog hier kleppen hoor. Hier uitgeklust, hier en daar nog steekjes, dus denk dat ei vandaag springt... Hopen dat het raak is! Ik ga op de wachtbank, dichtbij de VIP-meiden.
Hoi lieffies ! Ik vebreek de :-# even, met een positief berichtje.. mijn hubbie zag gisteravond zelf al in dat het niet helemaal eerlijk was wat hij gezegd had. We hebben toch nog geklust vannacht.. Maar..ik ga het er niet meer zo direct over hebben, dan legt het iets minder druk bij hem. Hij is per slot van rekening geen zaaddonor, maar mijn mannetje en hopelijk papa van ons 2e kindje... Sorry sketen van me, heb nu geen tijd om te forummen, moet nog veel dingen doen in huis. Gaan a.s. vrijdag een weekendje weg.... @iedereen: ik stuur jullie alle zonnestralen en posi gevoelens, zodat de bus straks uit elkaar knalt van ROZE.. * knuffels*
Heee Small, Hoe voel jij je nu? Heb net chatroom MMM verlaten om weer even wat in huis te doen Misschien tot later en anders tot morgen!
Nou gelukkig maar Audrey. Denk dat dat een goede manier is, niet te direct, kan mijn man ook niet tegen.. En straks lekekr genieten vanje weekendje weg
Wat fijn dat hij dat in heeft gezien meis...en dat alles weer goed is nu heerlijk een weekendje weg zal wonderen doen
echt wel! we gaan extra luxe.. we vliegen naar Geneve (voor een prikkie) en gaan met een huurauto naar Annecy in frankrijk = half uurtje rijden. Daar staan vrienden uit engeland op een soort van centre parcs en die gaan we opzoeken. Wij hebben een hotelletje in annecy zelf geboekt. We gaan vrijdag weg en komen maandag weer... zin in! Net posi ovu test gedaan... het ei valt denk ik echt vandaag
nog steeds pijn in lies, kan niet normaal zitten, zo erg misschien maar paracetamolletje nemen. vorige zw geworden bij cyclus van 49 dgn (normaal was die 26) nu dat weer ingegeven in FF en menstruatiekalender en dan zegt ie dat ik gister mijn ei had....... dus nu mezelf opgelegd dat ik pas na 25e naar ha mag.
Iedereen heeft "album" staan waar je zelf wat in kan zetten, nou ben ik geen digibeet maar waar vind ik die toepassing bij mijn account dan?
WAUW! gossie zo zou ik ook wel us verrast willen worden! kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt,......zou ik ook doen hahahaha. nou dan hoef ik niet te zeggen veel plezier want dat zal wel lukken denk ik zo
bij je berichtje die je geplaatst heb links onder daar kun je op klikken en dan een foto uploaden in je album heb je ons wat leuks te laten zien