Goedemiddag meiden. Even een vraagje over tempkaartje. Er stond al een geruime tijd een rrod kruis in mijn kaartje (geeft eisprong aan) maar die is nu van een volle lijn in een stippelijn veranderd. Wat wil dat zeggen?
@ Audrey, Fijn dat het uitgesproken is met je mannetje en wat heerlijk dat jullie een weekendje weggaan! Lekker genieten samen! @ Small, wat doet dat lijf van je jou toch allemaal aan? *Zucht* Wil zo graag voor jou ook duidelijkheid... Liefs
Dank je Zuurtje! *Takes a Bow* Blijf gewoon lekker hier kletsen hoor, vind er in April mama's nix an...
Dat bedoel ik dus meis... Ik weet gewoon dat ik precies hetzelfde zou doen, hoe rationeel ik ook tegen mezelf kon zeggen dat het vast ontpillen is! En daar moet een mens (lees; vrouw) zo onzeker van worden... Hele enorme dikke knuffel voor jou!
@voorjaar: Gefeliciteerd!!! @mamaline:yeah gewoon hier blijvennnn @audry:gelukkig zag je man het zelf in en vast een ontzettend fijn weekend gewenst! @all: euhm...domme vraag misschien...maar wat hoe en waar is dat MMM?
goed om te horen audrey! veel plezier met je weekendje weg! even giga ego berichtje hier ik voel me zo dubbel tegenwoordig. We willen gigantisch graag kinderen. Ik ook, echt waar. Op dit moment doen we het met een rubbertje want, mocht ik nu wel al zwanger raken, komt het me niet uit met m'n afstuderen (aangezien ik rond mei/juni wil afstuderen). Dus voor de zekerheid doen we het nu rustig aan. Vanaf september/oktober (dus volgende ronde) gaan we weer voor het eggie proberen. En aan de ene kant vind ik dat wel super fijn, nu even niet die druk. Jan wil enorm graag een kindje, iets grager dan ik dus hij is, hoewel hij zegt van niet, best wel teleurgesteld. En dan heb ik zoiets van, laat dat condoom dan maar weer zitten.. en op zich vind ik het ook wel weer fijn om nog een paar maanden (nu en volgende maand en wie weet als het nog langer duurt voor we zwanger raken, kans is natuurlijk groot) gewoon lekker samen te zijn en ons niet in het volgende avontuur (zwanger en kinderen) te storten maar aan de andere kant wil ik het liefste gisteren al zwanger zijn... jullie snappen er vast niets meer van en ik ook niet.. gewoon een dubbel gevoel. Ene kant wil ik het liefst kindjes, andere kant wil ik ook nog even van m'n mannetje alleen genieten. Dat is best lastig.. ik zal dolblij zijn als ik op een gegeven moment een positieve test heb, maar ik vind het nu ook niet erg dat het nog niet zover is.. want deze maand, weet ik nu al, wordt het toch niets.. maar ach, wie weet duurt het nog ruim een jaar bij wijze van voordat ik zwanger word en kan ik gewoon nog lekker inderdaad dat jaar van m'n mannetje genieten en loop ik nu voor niets te zeuren..
Alexia:rubbertjes aan de kant en gewoon genieten samen!Je weet niet of je binnen nu en 1/2 maand zwanger raakt en mocht dat wel zo zijn, dan gaat dat ook met je studie vast nog wel lukken.en zodra je zwanger bent, ben je ook nog 9 mnd alleen samen genietend met zn 2tjes
hej mensen, ik kom ook weer ff @ small: echt wel... Mary poppins ROCKS @ MieniMe : je bent welkom @ Alexia R: ik snap je hoor meid. het is lastig met afstuderen, maar het kan idd nog wel een tijdje duren. Ik denk wel dat het goed moet worden besproken met hubbie... als jullie het samen eens zijn dan kan het, maar als hubbie er erg veel moeite mee heb, misschien moet je het toch maar nogmaals over denken...
NIET linken meiden dat mag niet stuur elkaar anders even een gewoon emailtje (PB mag namelijk OOK niet) ik heb ook een forum maar je mag hier niet adverteren ervoor.. ik heb een forum speciaal voor april mama's en onze vorige forum september mama's (2007) is wel erg gezellig en intiem!
Misschien een rare vraag dan, maar mag die link onder jouw banner wel dan, IMD?Gewoon een vraag uit interesse he, niet lullig bedoeld, ofzo, zeg ik er maar vast meteen bij
van mij mag het wel hoor maar ik ben vorige keer verwijderd omdat ik dat deed dus vandaar dat ik waarschuw ik vind het wel gezellig jullie ook hier..