hallo dames ik wil me hier ook aanmelden in dit topic, heb al een paar keer meegelezen hier en zie dat er al een aantal dames zwanger zijn, alle zwangere dames gefeliciteerd! Voor de anderen is het hopelijk ook snel raak!
heb eenmanier gevonden om een banner te makenmet een cyclus van 49 dgn zalik die er onder zettene of gewoondeze houden.... Weet natuurlijk nog steeds niet hoelang mijn cyclus is... dus kan eigenlijk alles eronderzetten.
Hi Spirit70, Welkom hier! Veel kletsplezier hier. Wel veel komen hoor, anders kun je het echt niet bijhouden hahaha... Liefs Mamaline
Meid, je moet doen wat voor jou het prettigst voelt... Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt als je steeds ziet staan hoeveel dagen je overtijd bent... Dan kan je misschien beter oor die andere banner gaan. Liefs
Ik moest even een beetje teruglezen, dit is echt niet te doen hoor, er wordt hier veel te veel geklept, en het gaat ook nog een ergens over...nou ja, meestal dan.
ha ha, nee hoor, ben al 10 dgn overtijd, dacht laat ik mijn ticker eens positief zetten. (net gedaan) als ie op rood komt moet ik langs de ha.. bij vorige zw was mijn langste cyclus 49, ipv mijn normale 28. Dus zoveel tijd geef ik mezelf nu ook voor ik langs de ha ga
Haha, ik wil wel graag van dat bankje af, maar ik heb nu echt het gevoel dat m'n ongi eraan komt. Vorige week ook al, maar toen had ik het mis. Blijkbaar.