balen he die onzekerheid! Had het toen ook..uiteindelijk cyclus van 106 dagen geworden... dacht dat ik gek werd!
Ja, daarom, 10 dagen overtijd dus wachten op je ongi en de vrauchtbare dagen daarna. Maar ik geloof dat ik ergens in gedachten een onvolgbaar sprongetje heb gemaakt, dus kan me voorstellen dat ik wartaal uitsla.
Nou dames........negatief getest zonet....ik ben zo down....ga vanavond even in mezelf.... Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren! Super! Genieten maar! Liefs, Moontje
Scheelt wel bijlezen morgenochtend! gisteravond trouwens betrapt.... Schoonzus was hier. En die is al zo retenieuwsgierig, daar wordt je naar van Zit ze op mijn laptop te internetten..had de geschiedenis gewist. Ziet ze dus staan zwangerschapspagina.nl, babyboomshop.nl enz enz... "ohoooooo moet je wat vertellen?" Zucht....
neee...wat balen zeg meis! we worden deze maand wel erg voor de gek gehouden allemaal door onze lijfjes zeg
He, dat had ik dus echt niet verwacht! Nou ja wie weet komt t later, want las van andere meiden op dit forum dat ze pas na 3 weken (!) positief testte! *knuf*
Gefeliciteerd Mamaline en Voorjaar! Juud en Smaalville: ik blijf voor jullie duimen! De crisis van gister is weer voorbij hoor, een goed gesprek gehad en hard gehuild, maar we staan weer op de rails en dat is het belangrijkste. Bedankt nog voor jullie "luisterend oor"! @ Spirit70: leuk je weer te treffen, hoop dat we straks weer samen naar een van de zwanger forums mogen! Nick* en Charlotte* zijn voor altijd bij ons, zijn onze eerste kindjes. Ik hoop dat ze samen mooi aan het spelen zijn daarboven en ons steunen bij onze reis naar een brusje voor ze! (voor de anderen: spirit en ik zaten beide bij de juni 2008 mama's en hebben als enigen uit die groepons kindje verloren) Is er ook iemand die de lijst weer eens kan opzoeken en bijwerken? Wat ik zo nog weet: Love child (10-8) op rood, elke1976 (12-8) op rood, daantje 27 op blauw. Van spirit70 is er nog geen NOD bekend, wanneer wil jij op de lijst?