Ach was er al op voor 4 augustus, meld ik me gister weer voor 6 augustus. Ben ook zo onregelmatig als de pest. I hate it. Sorry, nu ben ik zo'm passagier die twee stoelen bezet houdt in een volle bus... MamaY
Nou Mamaline, zo dom ben je niet want ik wist eerst niet eens hoe ik op moest stappen en nu blijkt dat ik me voor dtwee dagen heb aangemeld. Goedemorgen allemaal. Ik duik er weer in met thee voor het hele gezin. De volgende ronde wil ik ook wel weten hoe die ovutesten werken, ben zo vreselijk onregelmatig. En elke dag klussen twee weken lang, dat lukt nou eenmaal niet altijd. Toitoi allemaal, xxMamaY
Goeddddemorgen meiden Het weekend is weer geweest, arbeid weer begonnen...heb eerst ff een half uur ( in de baas z'n tijd) de boel bijgelezen. Moet zeggen dat manlief het weekend erg in was voor het "klussen" hihi...zelfs bij schoonpa en moe onder ut dak! normaal moet ik daar niet mee komen hoor. Heb vandaag alleen zo'n ik wordt ongie gevoel ben misselijk en mijn borsten beginnen weer vreselijk op te spelen Dus zal wel een voorbode voor mijn "ei" zijn denk ik Nu maar hopen dat manlief ook vandaag, morgen en overmorgen nog zo lief is om nog ff te klussen en niet dat tie zegt: heb wel weer ff genoeg geklust meis want denk dat dat vele geklus dit weekend waarschijnlijk nie veel zal uithalen. Was nog iets te vroeg..dus ik hou mijn duimen gekruist Meiden werkse allemaal vandaag! *knuff* Debs
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling& Elke1976&Aura 13 : 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia 16 : Daan78 & Gyino & Loel 17 : Kanjer 18 : Mup & thalina & klingel 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 86 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heej Alexia, je staat erbij! Hij staat weer goed!
Vandaag is mijn temp weer een beetje gestegen. Gisteravond voelde ik links wel iets dus misschien ei-sprong? Ik ben blij dat ik met de ovu-testen eerder ben begonnen nl op dag 13. Volgens lijst moest dat op dag 20. Had een positieve test op dag 17. Dus zegt echt niets zo'n lijst. Ik laat mijn banner gewoon zo staan al zou ik niet eens weten hoe ik hem zou kunnen aanpassen als gisteren wel de ei-sprong zou zijn gekomen. Iedereen heel veel s6. Groetjes Pui-San
Hoihoi, Nou, ik hoop dat iemand ons dan kan helpen met de bus... Het wordt nu een beetje een zooitje; Alexia zit er wel in maar is niet meegeteld en jij zit er twee keer in (en bent dus dubbel geteld, dus het aantal klopt wel...). Haha, handige buspasagiers zijn wij hoor! Over die ovutesten; in principe werkt het hetzelfde als zwangerschapstesten, alleen wordt er niet gezocht naar LCG maar naar LH. Ikzelf vind de dipstick variant van Sensitest prima en ook nog eens lekker goedkoop! Liefs
zo, heb ondertusen gespeelt met de kleine, die is nu zo moe dat ze weer slaapt. Verhuizing is redelijkgoed gegaan. Meer werk dan gedacht natuurlijk. Ook meer moeten laten doen, badkamer/wc die konden gewoon niet meer (natuurlijk niet opgevallen met bezichtigen). En nu de dozen en alles in ruimen.... Maar we zijn over, das het belangrijkste. Hier komt alles wel (uiteindelijk) Enne mamaline, vind je ook niet dom, ik had het ook gevraagd, met echt een klungel met dat soort dingen. Dan maar aan de experts overlaten. Hanna, Naar Thailand, wow geweldig. Wil ik ook wel. Maar zit er een niet in. Onze kleine is 18 mnd en lijkt me dan niet zo handig dan. Nog maar even een paar jaar mee wachten. Geniet er lekker van, mooie foto's maken
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling& Elke1976&Aura 13 : 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia 16 : Daan78 & Gyino & Loel 17 : Kanjer 18 : Mup & thalina & klingel & Jesske 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 87 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen nou meiden ik voeg me ook weer toe we gaan nu in ronde 22 beginnen heb me nod 18 aug me cycles doet alleen niet wat ik meer wil dus we gaan het weer zien
pfff kreeg gister avond toen ik naar bed wou ineens een hitte aanval helemaal rood was ik haha net een opvlieger ... en was nu net aan het werk kreeg ineens weer ongie krampen en een kriebelig gevoel in me liezen 8) ik heb vorige week woensdag me ei gehad dus zit weer SPANNEND op het wacht bushokje *het is alleen best rustig*
hitte aanval, ojee. rare hormonen he en dan dat wachten.... Hier iets geks. Normaal als ik mijn eisprong heb gehad heb 2 weken trek in alles (echt niet leuk) blijf dooreten (lees: snoepen) maar dat heb ik nu niet.. heb vanochtend zelfs minder gegeten dan normaal. Gister alleen patatje gegeten zonder kroket of iets dergelijks (normaal wel 2 kroketjes ) Merken jullie daar ook verandering in? Maar weer verder met wachten........
Nog geen wachtbankje hier inderdaad. Eerst mijn ei nog even vinden en dan weer wachten.... duurt dan best wel lang he?
ja die hormomen *zucht* word er soms een beetje moe van ! en van dat wachten nog moeier ! nee ik merk geen verschil kwa eten voor of na de eisprong? heb overal wel zo'n beetje last van gehad behalve met eten . hoop dat het een goede bedoeling nu bij jou heeft ! en hoop niet dat je ziek ofzo ga worden
ja wachten duurd gewoon heeeeeeeeell lang maar ik heb voor deze maand gelukkig hormonen gekregen van de gyn dat me cyclus wat korten word en dat het wachten niet zo lang duurd ik zie dat jij gelukkig wel korte cyclussen heb ! ik moest eigenlijk weer terug naar juli maar ik zat hier in augustus nu al weer ff ,dus ik blijf lekker hier
Blèh, ik kom maar niet aan de gang vandaag. Die tuinklus is ook half zo interessant als de klus die vanavond 'moet' gebeuren . Wanneer komt die zon nu, dan word ik vast wat actiever...
hoi iedereen goedemorgen, jeetje wat waren jullie allemaal vroeg wakker zeg! wij gingen weer heeeel laat slapen heb voor me laten pendelen aug'08 meisje dat zo heel mooi zijn. klingel bedankt voor het dekentje vanacht had het erg koud! hanna mag ik mee op vakantie? debsje je bent er weer .was het gezellig in friesland?
Helaas, ben gen chaffeur van Gamma. Zou ook niet op de fiets willen stappen.... het regend zo hard. Moet ook boodschappen doen en langs de bieb, ik stel het ook nog even uit
*komt nat en druipend de bus in. Pakt een handdoek en een kopje thee. Spuugt het uit, want het is koud geworden. Gelijk maar even nieuwe thee gezet en al sippent aan de thee loop ik verder* @ hanna1974: bedankt...Ik vind het ook errug leuk om te doen... Mensen er wordt weer hard gekletst... Ik heb net weer ff bij gelezen. Ik heb net met mijn broertje hard gelopen. Hij is autistisch en moet nodig wat aan zijn conditie doen. Ik heb hem mee gevraagd en dat vond hij wel leuk... Echt grappig... Volgens mij komt mijn ei sneller dan ik had verwacht. Rond mijn ei krijg ik altijd problemen met mijn darmen en heel veel slijm en dan mag je raden waar ik nu last van heb We hebben het klussen opgeschroefd en gisteren meegedeeld dat het de vruchtbare week is en dat ik heb elke avond nodig heb dat vond hij niet errug...