NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Lekker dan Natjes, zo'n schoonzus!
    Ik had van de week geluk dat mijn hubbie wakker was, want we kregen visite en ik had een boek "Je bent zwanger!" gewoon op tafel laten liggen! (Is trouwens een super goed en handig boek!) Gelukkig had hij t gauw in de la gelegd *pfew!*

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Oops...
    Moet trouwens even de foliumzuur en testjes verstoppen, we krijgen zwager en schoonzusje te logeren dit weekend...

Vraag aan iedereen: Hebben jullie al veel boeken over zwangerschap? Wij hebben nog niets.

3. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Balen Moontje...

Enne Natjes...lekker zo'n nieuwsgierige schoonzus...

4. natjes

natjes Niet meer actief

Echt heel irritant ja... En dan nog zeg: "Als je zwanger bent, ben ik de eerste die het weet hè!"...

*grinnik* NOTTTTT

Eerst hubbie en ik.. en na de eerste echo eerst de ouders en dan de rest...

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

niet meer

6. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0

Ja....uit mijn vorige zwangerschap nog... ;)
    Maar heb nog wel een tip miss...

Je kunt je bij de ncrv lid maken en dan wordt er eenmalig het bedrag van 5 euro 72 afgehaald en krijg je het zwangerschapsboek van babyboom in huis...boordevol nuttige tips, voor voor de zwangerschap, in de zwangerschap en bevalling enz.....
    Ik heb het in juli ergens besteld...kreeg boek in huis en pas daarna werd geld eraf gehaald... ;)

7. natjes

natjes Niet meer actief

@nrg50: durf nog geen zw-boeken te kopen...

8. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hi girls!

Hier ben ik dan eindelijk weer zeg. Nou ik ga niet alles teruglezen hoor :) pffff

Zwangere meiden gefeliciteerd! En dat wij jullie heeeel snel mogen volgen zeg.

Was vandaag gelukkig wat rustiger op het werk. Pfff een aantal weekjes werken en dan vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Owja! Mijn lijf probeert mij weer te foppen! MAAAARE IK TRAP ER NIET IN (probeer ik mezelf aan te prateN)

9. natjes

natjes Niet meer actief

hou dat zo ! ;) stomme foplijven...

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik heb trouwens nog geen zw boeken! Weet niet of mijn zus ze heeft? Die staat op springen :) . Ach het is ook verdacht als ik het ga vragen. Laatst stond mijn moeder hier te koken en ik was ff de vuilniszak wegbrengen. Daarbij helemaal vergeten dat de mama en baby pillen in de la lagen. Die had ik daar verstopt voordat ze kwam. Jaja bij de specerijen dus ik weet het niet hoor. Ze heeft niks laten merken.

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Oooow Natjes het is echt vreselijk. Ik ontdek elke maand iets nieuws. Was het 3 ongi's geleden hele zachte borsten, nou 2 ongi's geleden had ik pukkeltjes met wit spul op mijn tepelhof en 1 ongi geleden witte stipjes op mijn tepel en nu heb ik pukkeltje, witte stipjes en blauwe aders :confused:

Het moet niet erger worden zeg :)

12. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Fijn he zo'n vrouwenlijf...
    Je kunt er soms niks van opaan...

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou jaaa.... 10 jaar de pil geslikt... en altijd mijn ei gevoelt..
    :confused: nu ga ik erg dingen afvragen hoor.....

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Misschien een te lage dosis gehad? Ik geloof dat je dan wel een ei kunt krijgen.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh meid.. word dan ook echt niet duidelijk voor je.. *dikke knuffel*

16. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Moontje: KNUFF..

17. natjes

natjes Niet meer actief

meiden een vraagje: is het mogelijk dat je bijv met een cyclus van 36 dagen, ipv dag 22 pas dag 26 je ei hebt? Dus dat je een kortere lf hebt? Wat is de minimale tijd wat je lf nodig heeft om wat te laten nestelen?

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    vind maar raar hoor... geloof dat ik de zwaarste had.. diane.
    je zou toch denken dat ik in die 10 jaa weleens een ongelukje zou hebben dan... toch..

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ff bijlezen :confused: ruim 5o bladzijde.

ik ben bah. voel me niet lekker, heb geen zin in iets. en wil het liefste kotsen want dan is dat nare gevoel uit me maag maar zelfs vingers in me keel helpen niet.
    oja en kan iemand mijn borsten en rug overnemen?

goed nog 5 dagen en dan ga ik testen hoop dat ik het vol hou. ben wel erg nieuwschierig. zelf me mannetje heeft nu een soort van hoop. wat er bijzonder is want hij is er niet zo bewust mee bezig als ik.

@ mamaline: gefeliciteerd ! teminsten een goed begin van de dag.
    @ juud: hey wat jammer sterkte de volgende ronde.
    @ voorjaar: jij ook gefeliciteerd!
    @moontje: jammer ik dacht echt dat jij zwanger zou zijn. heel sterkte in de kinderwacht. deze brengt zeker meer geluk.

nog niet alles bij gelezen maar ga me op maken om alvast me bed in te duiken.
    en morgen weer om 6:15 er naast te staan.

fijne avond alle

20. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb het boek; Jouw Zwangerschapsbijbel pas geleden gekocht via Bol. Super mooi boek. Ook tweedehands te krijgen. Staat echt veel info in die ik nog niet wist (en ben al een keer zwanger geweest...)

Deel Deze Pagina