@mamaline en voorjaar: WHOEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEE GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hoera!!! en geniet!!!!! jiiipiiii!!! ben echt blij voor jullie! wat is jullie geheim : liefs klingel
als het dat alleen was hadden we al 21309283098 kinderen gehad heheheh! ... er moet meer zijn.. ik zoek naar de holy secret!
meiden, als weer iemand de lijst aanpast, willen jullie me dan weer op de 19e zetten.. had ik al gedaan, maar ik weer terug naar de 17e zie ik... thanxxx
ik en mijn vent sowieso hehehe 8) ZO dat zou echt arelaxt zijn! ik zeg, 1 beeb will do..... kom maar kom maar kom maar kom maar!
hahhaa. volgens mij word het een dagcursus dus ik moet dan even goed uitrusten voor morgen de les over sex. mogelijk ga ik dan uitzoeken hoe dat moet nog vanaaf. klopt het dat het op een bed gebeurt? misschien kan ik alvast wat zelf uitzoeken...maar mij kennende doe ik dat dus ook helemaal nie goed... hahahahaha
huil debs, jij weet precies wat ik nodig heb! GLITTERS! en dan ook weer even mijn augtustkroon te zien: ik heb weer helemaal de winning mood! *zet schooljufbrilletje op* 'pixie kind, wil je een college s.e.x of toch liever een lezing over t ei en t zaadje?' ach mischien moeten we met zn allen eens wat minder lullen maar (die lullen) gaatjes (laten) vullen! nou ja zeg dat is toch geen koninginnetaal! excuus. blame the system. (?)
Eeen bed, de keukentafel, de bank, het gras, de auto, of op het werk (he Debsje) Veel succes in elk geval Pixie!