NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Wat is je cyclus normaal Debs?

2. bloempje1981

12 aug 2008
    70
    0
    0
    Hoi!

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben 26 jaar en mama van 2 kindjes. Een dochter van 2 en een zoontje van 6 mnd. Mijn nod of od is volgende week woensdag of donderdag. Ben heel benieuwd. Het is dan wel niet gepland, maar stiekem hoop ik er al wel een beetje op!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, bijgelezen!

Die Elke is me ook een komische! Heb smakelijk gelachen hier achter mijn PC'tje.

Ga zo maar weer eens de Senseo-machine aanzetten, dus als jullie zin hebben...

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Welkom hier Bloempje!

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

[​IMG] Bloempje!
    veel plezier hier!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kijk, onze 'forum-mama' heeft altijd de leukste plaatjes voor je in petto.

Wat maak je me toch weer vrolijk!

7. debsje1977

mama? hahah dan kan ik wel aan de pil gaan nu...want dan heb ik wel al heeeeeeel veeeeell kids (vooral meisjes) gekregen.

Ben je toch een skattie he

8. bloempje1981

12 aug 2008
    70
    0
    0
    Bedankt! En is augustus al een vruchtbare maand? Al positieve testen? Wilde bijlezen, maar dat zijn wel heel veel berichtjes! :confused:

9. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Bloempje1981; Welkom!

Klets lekker (en veel) mee!

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hi Spirit, ik had je nog geen welkom geheten! Ik heb net je verhaal gelezen, wat ontzettend verdrietig. Wel goed dat je het op de site zet, zo geef je er ook meer bekendheid aan. Verder heb ik de foto's van Nick bekeken, wat een mooi mannetje. Wel heel erg allemaal. En het is nog maar 3 maanden geleden, dus nog heel vers allemaal. Ik kan me voorstellen dat je nog in afwachting bent hoe je lichaam reageert, hoe lang je cyclus is e.d. Er staat jullie nu niks in de weg om opnieuw zwanger te raken?

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Welkom bloempje :)
    hopelijk ook snel roze voor jou :)

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb weer bijgelezen, na me een paar dagen flink beroerd te hebben gevoeld. Gisteravond heerlijk op bed gaan liggen tv kijken om 20:00uur en om 20:30 ben ik in slaap gevallen :oops:

@ Moontje: Balen meid! Hoop dat snel de duivels komen of dat je laat HCG aanmaakt.

@ Gaby: Goed nieuws zeg! Klusze vanavond en testze over 14 dagen 8)

13. debsje1977

Dan heb je lekker heerlijk lang geslapen...had je het gewoon ff nodig meis ;)

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Moontje, wat balen zeg! We hadden er allemaal op gehoopt voor je.

Gaby: werk aan de winkel! Fijn hoor, zulk goed nieuws. Nog even en er schijnt weer roze over dit forum.... :baby:

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Graag gedaan. Wel p[ittige tantes hoor, die meiden van je. Heb je zeker je handen vol aan?

16. debsje1977

Zeg....wanneer is het nou het beste voor mij om te starten met ovutesten eiogenlijk? ook over 4 dagen of nu al ? al lijkt me dat niet want heb pas 6 dagen geleden mijn ongie gehad.

ff uppen hoor ;)

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Jaaa wat een super nieuws zeg! Heerlijk meid ik hoop het echt voor je!

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Kippie bedankt voor je reactie. Het is idd nog maar heel erg kort geleden maar ik mag van mijn gynaecoloog weer zwanger worden. Heb een schrale troost, waar Nick aan overleden is is niet erfelijk en heb hierdoor geen kans om het een volgende keer weer te krijgen maar mocht ik weer zwanger raken dan gaan ze wel naar de navelstrenginsertie kijken met de 20 weken echo. Ze zouden hier bij iedereen naar moeten kijken want dan hadden wij ons zoontje kunnen redden, hij was zelf kerngezond. Ik hoop dat veel mensen mijn stukje bij onderzoeken en echo's hebhben gelezen want alleen door zelf alert te zijn en door vragen te stellen tijdens de 20 weken echo willen ze wel naar de navelstrenginsertie kijken.

19. debsje1977

Meid je wil; het niet weten...raad het je niet aan hoor 100 en nog wat kinderen

20. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Het beste is het om te beginnen op de 10e dag van je cyclus. Heb je soms een korte cyclus gehad dan, je banner staat op 4 dagen vruchtbare periode?

Deel Deze Pagina