nope gewoon weer 30 zoals elke maand. maar als ik de banner maak en mijn laatste ongie invul krijg ik dit op mijn banner te zien. dat dus 10 dagen na laatste ongie dat je je vruchtbare periode weer ingaat volgens hun berekening dan
En dan zijn meiden vaak nog feller dan jongens. Ik heb hier thuis een mannetje, maar die is goed te hebben hoor. Sterkte!
Lieve skattie, ik had je daarstraks ook al gevraag hoe lang je cyclus normaal is? En hoelang ben je ongi geweest dan? Zie op je banner dat je ei over 4 dagen is, denk dat ik dan nu al wel zou beginnen hoor...
Dat klopt . Als je een ei op dag 14 zou hebben (midden in cyclus volgens gemiddelde) en zaad blijft zo'n 3 dagen leven dat zou je dus ook vanaf dag 10 vruchtbaar zijn, dus over 4 dagen wordt het testen EN klussen voor jou!
zo had ik het idd ook begrepen ei over 4 dagen, maar het is echt vruchtbare periode blijkbaar, ik ga vanavond ook even zo'n banner zoeken dat is wel makkelijk.
Of moet je al gaan testen voor die vruchtbare periode begint? Ik heb er ook eigenlijk de ballen verstand van... Laat ik maar mijn mond houden :-#
Oow, dan is het nu misschien idd nog iets te vroeg... Maar je hebt toch die testen van sensitest gekocht Debs? Aan de binnekant van het envelopje staat een heel schema van hoelang je cyclus is en wanneer je dan moet beginnen met testen...
hé lieve meisjes ga niet alles meer lezen dat red ik niet. alle zwangeren gefeliciteerd gaat alles voor de rest goed hier! ik zou gister gezellig mee kwebbelen maar ik dacht om 5 uur doe even me ogen dicht werd ik om 11 uur wakker en toen kwam mannetje alweer thuis. kus
jep idd die heb ik gekocht..heb de hele gebruiksaanwijzing doorgenomen maar kwam er niet echt wijs uit maa rik ga gewoon lekker over 4 dagen aan de testen en het klussen...heb ik manlief weer lang genoeg op rantsoen gezet hahahahaah dank jullie wel allemaal voor de antwoorden..