NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

en een chocolade strikje erop om het af te maken +'

Werkse meis!"!

"Audrey; Denk dat ik vanav wel op mmm zal zijn!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: wat een lekker grietje is dat zeg. Mooie haarkleur hebben jullie allebei!

Geef haar maar een dikke knuff van mij en Siempje

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ka, Nederland voetbalt! Moet ik ook nog de TV aanzetten. Dat wordt wel heel erg multitasken. Ben bang dat voetbal dan toch afvalt, dit keer ;)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Dank je :)

Knuffeltjes doe het altijd goed :) hmmmm, we like knuffeltjes

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    aan iedereen die meeleest (en dus ook de moderators)... het forum die we hebben opgestart is niet om te concureren, want dat vind ik erg triest. Ik snap dat je geen reclame mag maken voor andere zwangerschapsfora, maar triple-m is geen zwangerschapsfora. We hebben het opgericht omdat een aantal mensen een onwijze lange cyclus hebben zoals ik en daarom continu mensen en dus ook vrienden kwijt raken. Het is geen vervanging van dit forum of andere forum. Daar bij komt ook nog eens dat dit van een van de meest bezochte topics is en dat zal het ook blijven. Het is jammer dat het nu op deze manier gaat en dat er commentaar op is, maar de site is nooit bedoelt als competitie van andere fora.

Waar ik heel erg moeite mee heb is dat er dus gecontroleerd wordt op de pb's. Dit vind ik een schending van mijn recht op privasie [hoe je het ook schrijft]. Er worden in pb's nog wel eens hele persoonlijke dingen vermeld. Ik zal dus nu twee maal denken voor ik een pb stuur. Wil iemand mij wat vertellen kan dat dus per direct via mijn mail.

een zeer verontwaardigde JedidJah

6. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel

Ja idd :oops: vanaaf nog een keer klussen.
    Moet even kijken of dat wel gaat lukken..

:( dat zou toch zonde zijn van deze hele maand, zit ik me net te bedenken :(

MAARRRRRR.... mannetje is thuis zometeen ;)

Tja, als je een buitenstaander verteld over :evil:
    en..klussen
    en..2 streepjes
    ..op roze staan..
    ..ben rood geworden..
    ..wanneer komt mijn ei?..

:D :D :D :D :D :D :D lachen!

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    erg duidelijk klingel...

8. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    he, wat gebeurd hier?
    wordt je PRIVACY ;) geschonden doordat PB's gelezen worden?
    hoe zit dit lieve meisjes :(:

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :confused: volgens mij heb ik wat gemist!
    mogen we niet als augustBUSbabes die elkaar niet willen kwijtraken (omdat je steeds uiteenvalt door rood/roze/lange cyclus/enz enz) op een ander forummetje bij elkaar komen?
    ik heb iets gemist denk ik..

maar ik begrijp dat jedid verontwaardigd is; het is nooit bedoeld als concurentie (AS IF dat dan ooit bedreigend zou zijn, op mmm heb je maar een paar onderwerpen, het gaat er gewoon om dat de meiden op die manier elkaar makkelijk! blijven spreken/chatten!), het is GOEDbedoeld.

maargoed ik ga me er niet mee bemoeien anders word ik helemaal mopper en dat wil ik niet,

jedid ik mail je nog

smak aan iedereen
    wegklingel.

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    We mogen wel op een ander forum verder gaan, maar we mogen er hier geen reclame voor maken.

En dat je PB wordt gescreend is tot nu toe een aanname, dus niet te grote paniek. Iemand opperde al dat er misschien een waarschuwing wordt verstuurd, centraal, als er links in een PB terecht komen.

Maar goed, ik deel de mening dat ik PB niet voor niest PERSOONLIJK stuur.

En als wij hier zeggen dat we chatten op MMM, dan is dat geen reclame maken, maar gewoon laten weten waar je bent. Zolang we de link niet plaatsen, is er niets aan de hand. Wij kunnen elkaar toch op wat voor manier dan ook wel laten weten dat er een actieforum bestaan dat driemaal (triple) de M heeft? ;)

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whhahaha geweldig klingel

12. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    nee me de ring van me moeder is gebroken :cry: me klokje doet het niet meer dus moet even naar de juwelier.
    en een kado voor me nichtje kopen die is bijna jarig.

heb ik wat gemist jedid?pb niet persoonlijk?

13. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    ok, het is me duidelijk.
    Ik ga er verder niet zoveel over zeggen, behalve dat een PB niet voor niets Persoonlijk Bericht heet.

Leuk nieuws!
    Ik ga vanavond op stap met mijn maffe melige meiden vriendinnetjes.. zin in!

*knipoog*

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dames, voordat we grote stampij maken, heb ik even naar de regels gekeken.

Reclame maken of spammen wordt echt niet gewaardeerd. Een link naar je eigen beebiesite mag uiteraard in je onderschrift en profiel, maar links naar je eigen forum, website of commerciële websites is niet de bedoeling. Ook privéberichten sturen waarin je je eigen forum, website of commerciële websites aanprijst is uitdrukkelijk niet toegestaan.

Oké, staat in de regels. Maar blijft de vraag: lezen ze nu wel of niet je PB om bovenstaand te controleren? Ik stuur in ieder geval nooit té persoonlijke zaken, alleen dingen die ik niet direct op het forum wil, omdat niet iedereen hoeft te reageren.

Voor mij ook einde discussie dus.

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Och meis...dat was wel ff slikken geblazen dus toen die brak...hopelijk kan die weer gemaakt worden ;)

Jedid ik sluit me helemaal bij je aan....zoals gister al gezegt op de mmm...het is maar vreemd..dat ze dit zeggen.

16. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Het is hier PET weer!

Echt niet goed voor de mood! bleh!

Sorry moest ik eventjes kwijt dames

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik denk dat ze een applicatie (programma) hebben waarmee, ze het scannen, dus ze lezen niets.
    en alles wat op een link naar forum lijkt sturen ze een berichtje naar eigenaar

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Same here!

Ik loop er ook wat bizar bij nu: 3/4-broek, Birckenstock sandalen, hemdje én: VEST!

Ik heb het verd*mme koud!

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zoiets als werking van je spamfolder. is ook een programma'tje, niet iemand die ze een voor een leest

Deel Deze Pagina