Oh, ik dacht dat ik zo'n kaboutertje in mijn computer had, die al mijn berichten ging lezen? Hmmm, wat een desillusie!
raar... wat van banners dan is toch ook reclame voor ander babysites? zodra ze niet met mooie eigen banners komen gebruik ik van een ander.. als ze die ook zou bannen zou ik echt pissig zijn.
ja juud het is ook gewoon koud! brrrr het is verdikke AUGUSTUS! jakkes hou niet van dit akelige weer...brrrrrrrr
Laat die sneeuw maar vallen dan! Kunnen we tenminste nog poppen maken en sleetje rijden. Nu.... GRRRRR
ja smallville idd... ik ben zelf gelukkig aan het werk, maar iedereen die vakantioe heeft! Nou ja we zullen het ermee moeten doen.... dikke truien en kleedjes tot de zon weer gaat schijnen! Ik pak mooi in spetember het vliegtuig en ga de zon wel zoeken!
nog een ding over het posten van links. tuurlijk snap ik dat het niet mag... Niet over nagedacht op het moment dat ik er een link onderin mag zetten en waarschijnlijk hebben ze idd een programma. Ook zet ik idd niet te persoonlijke berichten in, maar ik vind het zo jammer dat het zo gaat.... het roept bij mij vragen op als het gaat om te PB... ik wilde ook gewoon even een antwoord geven als founder van andere forum die ik niet bij name ga noemen. Ik zal hierna geen reclame maken voor forum...Nu is het voor mij afgesloten, voor mensen die er nog iets tegen mij over deze dingen wilt zeggen mailen maar naar jedidja@newoption.nl Greetzzz JedidJah
en warme chocolademelk met slagroom drinken en met dikke sokken aan op de bank voor de haard gekropen met dikke buikies en knuffelige mannetjes
KLAAR Met strijken dan. Op naar de volgende huishoudelijke klus... ...nieuwe was in de machine doen Daarna effe lunche. Iemand suggesties? Tosti's, crackers, soep, o.i.d. Heb nog geen idee.