@ Juud: Omdat wij naar Les Miserable gaan eten we nu warm... ik ben dus alweer aan het koken @ Debs: whahaha @ Small: ik begin altijd in oktober met kerstmuziek... Ik luister er het hele jaar na op mijn puter... Ik vind het een hele mooie stijl muziek...
in december heel de maand sky radio aan...heel veel oude en nieuwe kerstnummers...lekker meeblerren...en romantisch onderbuik gevoeltje..
Mijn hubbie houdt helaas niet zo van die kerstnummers, dus wij doen altijd compromis: één dag alleen maar kerstmuziek, andere dag zijn muziek.
oja heerlijk, sky radio, wham. vorige maand in het foute uur op de radipo hadden ze wham, gewoon super ja hoor Juud, ook broodje zalm voor jou
appies [aardappelen voor degene die niet weten wat appies zijn], kipfilet, voor hubbie bietje (yak) en voor mijn dopjes [doperwtjes voor degene die niet weten wat dopjes zijn] ooh meiden mag ik jullie attanderen op het feit dat wij de langste NOD topic hebben behaalt. Maart 2007 was voorheen het langste met 861 pagina's... wij zitten al over de 890...
Lang zullen we leven, lang zullen we leven, lang zullen we leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hierperdepiep? ........
wahahah ik zit me net te bedenken dat ik een aantal NOD's terug had gezegd dat ik zwanger zou worden in de langste NOD lijst ooit