weet iemand trouwens hoe het met sjorsie is? heb haar al een tijdje niet gezien hier en op de mmm :-k
ha ha hier idewm met de croissantjes geen idee wat betreft Sjors, misschien even van slag omdat ze toch ongi werd?
@Spirit: Het is inderdaad een schrale troost dat het niet erfelijk is. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger raken, heel spannend natuurlijk, maar het zou wel heel fijn zijn om naar een nieuw kindje uit te kunnen kijken.
Inderdaad, ik trap er ook niet meer in. Heb van vorige maand alle kwaaltjes bijgehouden in een lijstje, en op die ga ik dus allemaal niet meer reageren
ooww dat zou goed kunnen idd...hebben we allemaal wel us...dan is het het best ff rust te nemen voor jezelf...maar dacht eigenlijk ook dat ze alweer aan de `spuitklus` was . na ja hoop maar dat het goed gaat met der
Wat? Helemaal geen nieuwe zwangere vandaag? Nou meiden morgen de schade flink inhalen hoor! Hier heb ik al een paar dagen pijn aan mijn borsten eb vandaag wel heel erg. Kan niet eens een normale BH aan. Maar een topje aan gedaan. Raar he? Het kan echt nog geen zwangerschap symptoom zijn. Maar wat is dat dan wel? Iemand een idee? Liefs Zoe
Haha, ja wist dat t begin t zelfde was, maar je had ook Debora kunnen heten ofzo (Is mijn doopnaam) Leuke foto he, vond je me niet zielig?