Hee Juud, Baaldag dus.. kan je je echt rot door voelen. En slopend hè zo'n dag.. kost zoveel energie (en die heb je nou net ff niet). Nestel je lekker op de bank met lekkers en opbeurdingetjes.. knuffel Siem nog een keer en laat het lekker ff gaan. Lucht op en morgen is vroeg genoeg om de draad weer op te pakken ** KNUFF **
Ik wil hier nog effe blijven hangen, tot we het heuglijke nieuws kunnen vieren op pagina 900 te zijn. Dan ga ik echt banken. @kippie: Siem is op KDV, om weer te wennen, want moet binnenkort weer werken en hij is al lang thuis geweest...
@ Juud, ga ik van de week ook even langs de Hema... @ Pixie, hoezo werkte je pil niet?, omdat je je ovu volede? dat heb ik ook altijd gehad, zal vast weer iets fopperigs zijn
vind eigenlijk raar dat NODforum catogorie eigenlijk maar een topic heeft hahaha terwijl andere categories veel hebben...
Ik ga me in ieder geval aan mijn eigen belofte houden. Sorry Pix, maar ga echt weg nu. @iedereen: fijne avond vast! Ben morgen maar kort hier, want moet ook twee stagebezoeken doen. @Small: hoest nu met je meisje? Beterschap hè! Toedeloe!
Doeg Juudje, Kleine meid gaat ietsje beter, zetpil gegeven, wat te eten gegeven en ze gaat als het goed is nu slapen.... is flink aan het tegen werken en is boos op me omdat ik der in bedje heb gestopt... maar hoor nu niks meer, waarschijnlijk slaapt die de komende 1.5 uur
Hi meiden, ben ik weer even. Heb maar 2 pagina's teruggelezen, maar zag gelukkig een korte samenvatting: gefeliciteerd voor de nieuwe roze meisjes!
@ Juud: erhm ik wou wat tegen je zeggen... ooh ja... tijd voor een disney DVD! Mary Poppins is een aanrader @ Pixie: heb je jezelf op onzichtbaar gezet? @ small: fijn dat het beter met ukje gaat...
ik had net zoiets stoms... ik heb bij een ander forum het forum op under construction gezet en nu ben ik mijn wachtwoord kwijt... nu kom ik er niet meer in