dat zou handig zijn.. haha ohhhh... je bedoel op forum zou niet weten.. ga even kijken in profile nee staat aangevinkt bij onzichtbaar bij online gebruikers.. dus.. nee
had het net ook hoor, dacht dat ik ook alleen was en opeens na 6 x F5 stond en e rbij de laatste F5 wel 4 nieuwe berichten..
@Juud: aha, dat is ook een gemis dan vandaag. Straks leukste moment van de dag: mannetje ophalen! Je ligt nu waarschijnlijk al lekker te banken. Geniet ervan!
nou meiden... ik ga want ik heb nog 20 minuten om mijzelf onder handen te nemen... Vanavond naar Les Miserable
have fun jed. @smalletje: jij inmiddels al ongi geworden? ( nee, lees de boel niet bij vandaag.. van de week doe ik poging) @giegeltje: jij ook gewoon ongi dus? @ mama en de andere zwangeren: gefeliciteerd! over hier: ongi was al snel weg.. en geen zin om ook maar iets aan het voortplantingsprogramma te doen. Heb ook geen idee wanneer vruchtbare periode is voor mij nu.. Heb wel gisterenavond naar sterrenregen gekeken ( jaja, in st annaland was lucht helder) en voor iedereen lots of babies gewenst.
Wat een goede wens Nee, nog steeds niet ongi geworden.... zucht Heb daarom banner aangepast, als ie op rood is pas ik vanmezelf langs ha. aantal dagen is gebaseert op cyclus van vorige zw. toen had ik telkens 26/27 en de ronde dat ik zw werd opeens 49. Werd namelijk gek van die aantal dagen overtijd (nu 11), dit is een stuk positiever en voelt ook beter.
arm smalletje en dit is dus niet zwanger maar dat vage ontpillen? Misschien moet je ook de ongi dans doen.. heeft bij mij ook gewerkt linkervoetje voor, rechterbil omhoog, bekken kantelen naar voren en stampen op de vloer...
Hey Limm welkom terug! Hier zelfde ook geen zin in voortplantingsprogramma grmpf. Zou ook gek worden Small, dikke knuff. Zag ook leuke laarsjes zeg!
doordansen small... is ook goed voor de lijn... het werkt het beste als de webcam aanstaat en wij allemaal toe kijken
hebben we al nieuws vandaag? Huis is hier helemaal schoon, boodschapjes gedaan en nu lekker lui op me kont, moet om uur of zes alweer de deur uit...