Don't worry, heb hem via internet gevonden, maar eerst een goed gesprek met hem gehad, mijn ouders hebben hem ook ontmoet dus dat zit helemaal goed En ik vind je niet te nieuwsgierig hoor, maar sommigen vinden het misschien niet leuk als het daarover gaat Voor jou wordt het al spannend.. Voel je al iets? Wat denk je?
*ploft onderuit op de bank en noemt rijtje op van dingetjes waarmee het goed gemaakt kan worden* *de kassaboy voor een lekkere voetmassage *een overheerlijk kopje koffie met warme geklopte melk * een zalig gezichtsmaskertje * een manicure * een goed boek * satru asem snoepjes * een groot stuk watermeloen
ja en inmiddels nog maar 4 kan ijna niet wachten. Hebde neiging vandaag al te testen...... maar daar ben ik gelukkig niet de enige in! haha
@smallville.... meid.. je mag stoppen met dansen hoor voor die cam... het regent nu... je hebt de verkeerde dans gedaan! mannetje is ziekjes aan het worden.. ga hem zo maar eens vertroetelen en hem vertellen dat die hele maand pauze krijgt hahaha.. eens kijken hoe snel die weer beter is. hmmm.. lees dat ik die koffie ook al niet ga krijgen.. dan plof ik zelf maar even in de keuken neer om wat melk op te kloppen.. *snift ff aan het pak of die zuur is want staat al ff*.. ach ja.. hoe zuurder, hoe minder ik hoef te kloppen om schuim te krijgen
hehe ik heb het zelf ook een hele tijd gedaan. maar heb mijn account maar gestopt. had al ruim 3 maanden niet meer gespeelt. te druk met andere dingen. KNUTSLEN! wel leuk is het als je veel mensen kent die het doen ja.
lol ja het is inderdaad verslavend. ach het is indergeval niet slecht voor het zaad zullen we maar zeggen, zoals bijv. alcohol of drugs. wel is het slecht voor het klussen. vooral als er raids zijn hihi
Hallo lieve meisjes, Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden..helaas ben ik vandaag de duivels tegen gekomen en kunnen we weer opnieuw beginnen met tellen... Maarrrr..nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik ga nog een paar dagen balen en dan gaan we er weer tegenaan! Even een plaatsje verorberen in september!