aaah roombroodjes... Meiden ik heb net cappo-coco-koffie achtige rommel gehaald. Ik zet net een bakkie... Jullie ook?
Lekker Jed nou oke Klingel, omdat jij het bent, voor jullie ook een roombroodje.. jamjamsmulsmul... zit nu nog te twijfelen of ik de zak donuts open zal maken of het simpel hou bij een koffiekoek.. heerlijk zo'n vreetdagje samen met vriendje
Alles eten en niet aankomen. ik wou dat ik jou lichaam dan had zeg . Want ik moet echt de prijs gaan betalen van alles wat ik in mijn mond steek komt rechtstreeks op mijn kont terecht
Wij zitten ook inmiddels in ronde 5... wil iemand mij op 16 augustus zetten, tnx! Was eerst het twijfelen om een maandje pauze in te lassen omdat we na deze week 3 weken vakantie hebben en ik het ook wel jammer vind om na eisprong dat wijntje te laten staan (en dan in de vakantie al helemaal jammer), maar toch besloten om het niet te doen. Wil het zo graag en dan maar geen wijntje! Hoe dan jullie dat eigenlijk? Letten jullie er echt op na je eisprong? Kan me zo voorstellen als je wat langer bezig bent, dat het dan niet meer te doen is steeds.
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy & love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia 16 : Daan78 & Gyino & Loel & kiddo81 17 : Kanjer 18 : Mup & thalina & klingel & Jesske 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 90 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Love child, kiddo en dib: jullie staan erbij
Jah het ligt ook aan de bepaalde tijd in de maand i.vm je cyclus. Want er zijn dagen dat ik geen trek heb in snoep enz. Maar er zijn ook dagen na me eisprong dat ik gaat bunkeren, en dat ik het niet kan laten. Dan maar extra naar de sportschool toe
Wow calorierijke dag maken we ervan dames, croissantjes en nu ook nog roombroodjes Jedidjah ik ben zo fucking jaloers op mensen zoals jij, alles eten en niks aankomen!
Moet zeggen ik let er niet meer zo op.. Ik drink eigenlijk zowiezo bijna nooit en rook niet, maar ik zou me niet teveel stressen. Ik ken zoveel mensen die gewoon gewooon aten en dronken wat ze wouden en zwanger bleken te zijn, volgens mij is stress veel erger voor je. Maar ja..iedereen moet het natuurlijk zelf weten ..
dat heb ik ook dat bunkewren duurt helaas bij mij 2 hele weken en geen tijd om naar sportschool te gaan. Ik hoef niet op drank te letten, drink zo goed als niet ( 5 drankjes in het jaar) Meer op eten letten. AMerican fillet, sushi......
o wat liefffff we moeten er maar snel zelf 1 maken love child welkom heel veel succes! heb hier ook nog 4 heerlijke verse tompoucen niet met dat room maar een soort van slagroom ofzoiets wie wil?
Ja ik let er wel op geen alcohol. En geen biefstuk. Toch je onderbewustzijnde van wat stel dat het raak is. Dan ga ik me denk ik schuldig voelen als het wel positief is. Van wat voor slechte dingen heb ik allemaal gegeten of gedronken
whahahaha ik ben er ook errug blij mee, maar ik moet echt oppassen dat ik niet te mager wordt... Ik weeg nu tussen de 55 en 58 kilo en ik blijf afvallen. Wie wil wat afval hormoon van JedidJah? @ kiddo81: ik let er wel op en heb geprobeerd sinds ronde 1 niets te drinken, maar ik was teleurgesteld vorige keer dat ik lekker een biertje heb gedronken en de dag daarna een biertje en een wijntje. Mijn hubbie drinkt geen alcohol en ik was niet thuis. Das dus makkelijker...
Ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Ik wil dat hormoon wel. Wanneer kan je het afkomen leveren
Tompouce vind ik juist die met room lekker...... Heb trek in bananenroomsoes Oja, meiden voor nu en in de toekomst, ben echt slecht met spellen, sorry
nikky ans wat doe je ons aan? straks lijken we al zwanger terwijl we dat nog helemaal niet zijn Dus ja gooi er maar wat afvalhormoon achteraan Jedidjah