ja daarom wil ik wachten tot minstes zondag. dan heeft ongi 2 dagen de tijd gekregen. en ik wordt het toch altijd laat op de dag. zoiets was nou ik wordt het waarschijnlijk toch morgen, gevalletje verkeerd geld. maar nee dan net met een lichte broek en een string wordt je het. handig!
Ok nu word het ECHT te gek hier thuis..... Ik begrijp dat mijn lichaam MIJ voor de gek houdt maar nu begint mijn man in een keer een donkere rand rondom mijn tepel te zien *tepel? mup of bedoel je tepelS?* Nee ik bedoel dus echt rond 1 tepel...(die is ook gevoeliger) Kan mijn lichaam nu ook mijn man voor de gek houden? AARRGGHH....
krijg ie mooi gelijk wat kwasten in je handen gefrummeld...wel met de nodige champane bubbels erbij natuurlijk nee sjors ons huis is nog niet verkocht....en we gaan van koop naar huur...klinkt stom..is heel lang verhaal...eigen bedrijf gehad failliet gegaan...dan is het bye bye naar je eigendommen.....maar ons nieuwe huurhuis is mooier en groter en veeel goedkoper dan ons koophuis...dus ik klaag niet hoor
@gaby: wat een naar verhaal om te horen. wel fijn dat je buurvrouw aan jou dacht voor het zelfde geld had ze het weg gegooit. @mir: gefeliciteerd met haar eerste verjaardag. geniet er van.
eyey..., het is even geleden maar ik ben er weer... ik heb gelijk een vraagje... ik had een tijdje terug hier gelezen dat er bij de kruidvat vitamines zijn om de vruchtbaarheid te versterken... klopt dat...? en hoe heten ze...? want een vriendin van mij werkt daar en die kent ze niet... -xxx-
heeee meiske Thanks voor de felicitationes hoe was ut winkelen? nog wat leuks gekocht? had de juwelier goed nieuws voor je? *knuff*
ja de juwelier kan de ring gelukkig maken en een laagje indoen dat ie steviger is gelukkig.nieuw bat in me klokje dus die doet het ook weer. jeetje volgende week al dat is wel super kan je gelijk lekker klussen en je eigen daar maken ben blij voor je kus naliey ik denk dat je etos zwanger worden bedoelt
zo debs.. lekker snel.. ps. niks mis met huurhuizen wel jammer dat het niet gelukt is met je bedrijf.
helemaal niks mis mee...helaas lijkt er nog altijd wel een soort smet op te staan of zo. maar als ik zie wat ik nu heb voor 880 euri en dadelijk krijg voor 570 euri in de maand...laat mij maar lekker verhuizen dan hoor
hoi bowen. gaat weer .. darmen zijn nog beetje opgeblazen maar niet zo erg als 2 dagen geleden.. naar wc gaan is nog wel een probleem.. met jou?
Meiden ik = moe, dus ga vanaaf vroeg naar bed *zucht* Alvast truste voor vannacht allemaal! doei doei
ja ik woon nu in een flat.. maar in een erg mooi groen buurt (heb uitzicht van beiden kanten op vijver. en betaal meer dan een vriendin van mij die een huis met tuin heeft en 3 slaapkamers.. vind niet normaal soms