LOL...moek toch me bril us gaan opzetten dan heb ut nu geleze hoor blij te horen dat de ring gemaakt kan worden meis ja leuk klussen in nieuwe huis
nou jullie over etos zwanger worden hebben! ik heb nog een strip liggen , wie kan ik er blij mee maken dan stuur ik hem op ! want ik gebruik ze niet ! stuur het anders maar ff via een pbtje !
Hoi Meiden, Hier nog iemand die in Augustus haar NOD heeft. En wel op 23 / 24 augustus. Volgens mijn banner dus nog 10 dagen. Ik wil iedereen veel succes en plezier wensen! Veel liefs 1ste wondertje.
hoi lieffies, wat is er veel gekletst zeg.. Zei ik vanmorgen nog dat er vandaag niet geklust kon worden... had ik me bedacht dat hubbie vanmiddag thuis zou zijn. ik heb hem gewoon verleidt whaahahahahahaha...
He Nrg50, Join the club ik zit ook op de 27e en doe mee aan de testmarathon op de 30e. Doe je ook mee dan?
Ja kan me voorstellen, hoeveelste ronde is dit voor julie? Ik zit ook te denken om die ovu testen te gaan gebruiken maar ben eigenlijk net bezig misschien beetje overdreven?
Heb ook deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt, en het is toch wel prettig om te weten of je uberhaupt een ei hebt!
*Smeltmomentje* Komt van de week mijn 2-jarige meisje thuis uit KDV, zegt ze met haar liefste stemmetje (zonder het ingefluisterd te hebben gekregen): Mama, mag ik alsjeblieft een baby'tje? Nou, dat wil ik ook wel!
AHhhhhhhhhhhhh wat liefffffff Misschien weet ze wel meer dan jij? Heb je de discussie hier gelezen over kinderen met voorgevoel of paranormale ingevingen? weet niet meer precies hoe het genoemd werd. Brrrr krijg je gewoon kippevel van.
Misschien wel, en ze is ook altijd als een moedertje aan het zorgen voor alle kleine kindjes bij haar op KDV, zolang ze niet aan haar speelgoed komen!