Net ff bijgelezen, na een dag werken is dat een dagtaak op zich weer Ik las dat een ukkie jarig is voor het eerst, Gefeliciteerd! Uiteraard alle roze dames ook gefeliciteerd! Voor de wachtende of rode dames, zet hem op Wij hebben uitgebreid gebruikt gemaakt van ons te verwachten ei En nu begint het afwachten 8) Het moeilijkste deel en het laaaaangdurigste
Nee hoor meissie niks overdreven.. die dingen zijn er niet voor niets. Voor ons is het deze keer de 3e ronde. Je kan gewoon heel goed testen wanneer je ei gaat vallen. Ik vond het ook erg handig om de signalen die mijn lichaam gaf, te kunnen verklaren. Ik had nog nooit mijn ei gevoeld, nu weet ik hoe het voelt.
Ja precies dat denk ik ook dat prettig is, en blijf je ze dan gebruiken, elke ronde opnieuw of weet je nu hoe het voelt en laat je het daarbij?
Hi Rianne, welkom op de wachtbank.. erg hè. Ik zit er ook weer en die 1e week gaat nog wel, maar daarna.. gelukkig hebben we hier wat afleiding!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy & silvana81 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 190 passagiers voor de roze bus! 13 Zwanger, 58 ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest 5 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 Augustus: -IMD 8 augustus - noenie - missym 9 Augustus: - cin1979 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus -Natjes -Nrg50 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ik heb Moontje effe veranderd (jammer genoeg ) En gelijk effe de bus weer naar voren!
sorry voor het late antwoord.. weet het nog niet. Heb ze net van de week voor het eerst gebruikt. Zie het volgende maand wel weer. Had een verpakking van predictor, dat was voor 1 cyclus (5 testjes)
Dag lieve Busvriendinnetjes, Ik ben weer thuis van m'n werk. Pfffff wat ben ik moe... Ga niet alles bijlezen, misschien morgenmiddag na de vergadering (jakkie!) en anders vraag ik wel ff een update. Slaap lekker lieve meisjes
nou dan sluiten we maar vast af hier he...zitten toch op mmm nog te kleppen... ow nee afsluiten hoef nie dat doet de nachtklingel weer
trusten dizz meis.....we zitten nog op mmm te chatten met z'n 3 dus als je nog zin heb....en anders tot morgen weer meis
oeieo schatjes! waarom zijn jullie, die ik helemaal niet echt ken en had leren kennen en zou moeten kennen toch zo L.I.E.F dat er een rode sluiterdesloper-loper voor me klaar ligt als ik weer thuis kom (wanneer ben ik eiegnlijk weg gegaan, zou ik mijn laatste bericht moeten nazoeken van vanmorgen rrrhmmmz)? HUIL ik ben sentimenteel! en ik heb weer 30 paginas gemist; ik gok dat zo17-8 de 1000-ste pagina gaat vallen ! GIL! kan dan ook niet reageren, behalve dan dat ik door de 1e paar pagina's in de kerststemming ben beland, en een BABY in mijn buik wil, maar de laatste dagen weer denk dat deze maand ook niet raak is.... HUIL maar wel erg snel sentimenteel ben, en bijna vergeet dat dat bij mij de KLINGEL hoort en niet persee bij zwanger zijn whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuw! snel slapen, dekentjes schikken over alle lieve augustBUS en de v.i.p-pe stiekumme spermtember maandmeisjes (ik denk dat ik een carriereswitsch ga maken naar "nieuwe woordenuitvindersterella' hihihihihiiiiii), de oven en de waterkoker en het koffieapparaat voorprogrammeren, kruikjes neerleggen en warme knuffelfrummelbeestjes strooien in de bus en nu snel comaaaaaaaaaaaaaaaa want zomeeteen om 10 vergadering KUS klingel ps is hard werken slecht voor je vruchtbaarheid? JANK sentimenteelhormoonjammersnik
mijn nieuwe uitvinding van de nacht is: spermtember. lastig. er zit sperma, september, en member in.. MAAR IK WIL NIET IN DIE POPPEN-UNIT! :x en ik ben bang opeens want ik denk dat deze ronde ook nix, alhans geen lief klein frummelbabytje, gaat opleveren. OK (zou jedid zeggen) ik zit te stressen en dat is nog niet aan de orde maar toch ergens vrees ik dat het heeeeeeeeeel erg lang tot nooit bij mij gaat duren en dat mag ik best zeggen nu want iedereeen slaapt toch nu liefs
hey klingel, ik ben wel nog wakker hoor, lees net je berichtje ...ik weet dat het moeilijk is, maar blijf positief denken, je verdient het om moeder te worden .... je lief babytje komt eraan voor je ....
Klingeltje toch, niet verdrietig zijn *troostknuf* T Komt heus wel goed joh! Ik wil ook niet in die stomme poppewagen, we gaan gewoon in staking (dat gebeurt tenslotte vaker bij bussen) en rijden als t echt moet gewoon door tot oktober! We gaan gewoon allemaal hard duimen dat jij op roze gaat!!! *Mega knuf*