NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij de meesten is test op NOD al positief.. dus hoef je geen 10 dagen te wachten.. das meestal uitzondering dan regel dat mensen pas laat positief testen hoor.. maar knap dat je nog zolang wilt wachten.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    natuurlijk is oktober vol... kheb met mijn dikke billen de ingang geblokkeerd van vliegtuig..

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    szommige testen al 10 dagen na ei hoor

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dag dames

yinte zegt even hallo en gaat ontbijten met 2 opstandige pubers. :confused: we zullenm aar zeggend at de vakantien u wellang genoeg geduurd heeft. hopelijk gaat het geschreeuw over en weer niet de hele dag zo door. :rolleyes:

greetz yinte

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Oei, Nathalie das wel erg lang.Je zou al kunnen testen, meid.

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Sterkte met ontbijten Yinthe ;)

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    net even zwager en kleinen neefje op visite gehad :)

kindjes fijn samen spelen :) zo leuk, samen in lege dozen spelen, ha ha

Jeetje Jedid, wat eenstuk tekst.
    Hebben ook Ariel, kan ook niet tegen andere, krijg ik uitslag, dochtertje ook

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wanneer mogen ze weer naar school Yinte?
    (iemand van aug2008 heeft der dochtertje Yinthe genoemt)

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    bedankt voor de tip...dan haal ik vandaag of morgen eventjes een testje...
    maar me ha had verteld dat je pas na 10 dagen overtijd het best kunt testen...dus jha wist niet beter...al die tijd test ik dus ook als ik ongeveer 10 dagen overtijd ben...
    als ik meer weet dan vertel ik t gelijk...;)
    we hopen zo erg dat hij nu posi is...
    en als hij posi is dat het dit x ook goed gaat...

xxx

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jedidjah wat een lijst! hahahaha

Fybromyalgie is een verzamelnaam voor gewrichtsklachten waar het label reuma niet aangehangen kan worden, maar wel een vast klachtepatroon in zit... Of je krijgt de stempel Fybro of ME... ik hb de tweede gekregen.. aardig heh! :p

Vind wel dat het weer een trend aan het worden is onder de internisten.. zo van ooohh we weten het even niet.. weet je wat?.. we noemen het fybromyalgie! Nou tot zover mijn frustaties!

Hier super rustig op werk..bleh!

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je Nathalie, ben benieuwd :D

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat doen artsen idd marooz

niet alleen met fyb.. ze brullen de meest vreemde dingen uit als ze het niet meer weten..

jaren geleden kwam ik in medische molen terecht met klachten.. bloedrpikken gaf een verhoogde leverfunctie aan en eerst werd ik meerdere malen beschuldigd van drankmisbruik ( ik drink geen druppel)
    nog meer bloedprikken.. toen werd geroepen leverkanker.. maar dat bleek het dus ook niet te zijn.
    Na half jaar zei internist tegen me... we weten het! jij hebt hepatitis non A non B..!
    je hoort alleen dat hepatitis dus je schrikt.. ik in paniek naar huisarts.. die me lachend vertelde dat artsen dat vaker zeiden als ze het echt niet wisten.. ze plakken er dan zon label aan.. en door er het woordje non in te verwerken.. klonk het medisch, maar is het dus helemaal nix.
    uiteindelijk bleek ik dus een allergie voor conceptiepil te hebben.. wat heren medici niet konden ontdekken..

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ marooz: ik weet het... ik heb zelf fybrom. Maar bij mij was het wel helemaal duidelijk. Het is wel niet via bloed te testen, maar het is geen fantasie ziekte zoals sommige zeggen. Er kan tot nu toe alleen worden onderzocht door drukpunten. Ik had van de 15 drukpunten een die er geen heel erg veel pijn heeft...

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nat gaat vandaag testen?

wordt de bus toch nog wat roze hoop ik. moet wel, want ik heb besloten dat iedereen die vanaf nu nog moet testen gewoon op roze gaat.. komende 2 maanden zijn nl volgeboekt.

en zie je geen streepje.. dan pak je maar stift en teken je er een streepje op.. of je plaatst een vage foto bij 1e zwangerschapstesten.. daar zit er altijd wel 1 bij die een streepje ziet :D

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heb last van spieren en bindweefsel, niet van gewrichten.
    ik ben getest door reumatoloog, is bij mij nog nooit spraken geweest van ME.
    Waarschijnlijk heb ik dan een goede reumatoloog gehad.

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zucht...

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heb trouwens ook trage schildklier, dit gaat vaak samen met fibromyalgie....

Smane goed voor 1001 klachtjes, probeer dan nog maar de zwangerchapsklachtjes uit te halen....

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jullie zijn gewoon een stelletje wrakken :D

*knuft niet-heidi en smalletje en alle anderen die lichamelijke gebreken vertonen*

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    yep, vreselijk wrakken :)

thanks, w elike knuffies :D

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda

ooooooooh :confused: :D 8) :eek: dat heeft ze dezelfde babynaam als wij. alleen is ze sneller als ik :confused: kanniet anders zeggen een goede keus :D 8)

mijn zoontje moet volgende week woensdag naar school en mijn dochter de week erop maandag.

yinte

Deel Deze Pagina