tnx voor de knuffel limmeke die heb ik nu wel nodig, want ik ren nu regelmatig naar de wc en niet op te spugen of om de slipstaren, maar omdat mijn darmen hebben gemeld er mee te stoppen...
erhm spugen is overigens nu wel een goed idee, maar ik hou me in ... ik is in ontkenning... ik ben gewoon ziek... vanmiddag weer lekker een disney classic kijken... tussen de middag zielig doen bij mijn man... whahaha ik ruik overigens overal komijn om me heen, waar dat nu weer vandaan komt? Mensen Jamai, amai hij heeft een goede stem
Passagierslijst NOD augustus 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama&Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Juud 192 passagiers voor de roze bus! 13 Zwanger, 62 ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Meisjes, ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik ga door naar september. Heb deze maand niet geklust, dus er viel ook niets af te wachten behalve mijn menstruatie. (Die wel erg pijnlijke krampen met zich meebrengt overigens)
Ik bedoel het niet raar dames, alleen dat er nog steeds veel gespeculeerd wordt door veel artsen gewoon omdat de medische wereld tekort schiet... en ze niet alles weten, worden veel mensen met toch vaak vage klachten en waar niets direct aantoonbaars is in een hokje geplaatst... ik geef alleen aan dat dit jammer is. ME en fybro hebben gelijk klachten patroon vandaar de twee naast elkaar. Beide niet aantoonbaar en allen op klachtenpatroon gediagnostiseerd. Wou allen mijn gal spuwen, en niemand voor het hoofd botsen.
ik heb echt een super vriend... hij heeft een paar dagen geleden een liedje speciaal voor mij gezongen... wie wil hem horen...? kan m alleen via Msn sturen want staat nog niet op youtube... xxx
maakt niet uit marooz... Je kunt niet weten dat mensen zo reageren. Mijn schone zuster vind dat ik me aanstel en dat vind ik niet leuk. Ik ben gewoon lichamelijk niet sterk.
je mag pas officieel zeggen dat je ME hebt (alsof je dara wat aan hebt) als je door het ME centrum in Nijmegen zit geloof ik wel op meer plekken ook nog) bent onderzocht lichamelijk EN mentaal (kan dat andere woord niet spellen! haha) Dus ze schuiven wel vaak maar dan heb je het officieel nog niet je moet echt urenlange testen ondergaan of je niet depresief bent en ALLES moet uitgesloten zijn, dat betekend van binnen en buiten gekeerd worden en ALLES onderzoeken. Antidepresiva gebruik ik nu niet omdat ik depresief ben (wel grote kan op als je altijd moe bent en pijnhebt) maar ter ondersteuning van mijn ME ook mogen dokters dat niet uitschrijven als je die testen niet hebt ondergaan (tenminste anders moet je bij een psych ook lopen) even voor de duidelijkheid
wel fijn voor je. heb je namelijk de diagnose gekregen tijdens het werken daar? Ik heb niet zo een goed ervaring met de bazen het weten.. ben een beetje eruit gepest bij mijn vorige baan (waar ik werkte toen ik diagnose kreeg.. was aan me te zien dat het niet goed met me ging) maar na de diagnose kon ik er beter tegeann mar werd tegen me gehouden.. dus heb ik voor mezelf gesteld dat mijn werkgevers het niet hoeven te weten.. ik heb gelukkig nu wel werk die afwisselend is en dat helpt en bij de raar toeval dat ik iets zwaars moet doen zeg ik gewoon daar ben ik niet sterk genoeg voor in mijn eentje dat is wel te begrepen.. ben geen superwoman. ik maak ook dan bewuste keuzes met het doen van mijn werk. samen boodschappen doen met client.. zij dragen de mandje. zij dragen de boodschappen als ze weigeren de karretje mee te nemen.. I'm all hands off...