Gaat er nog iemand testen op 8.08.08? Zou leuk zijn...anders ben ik in mn 1tje Neem donuts voor jullie mee , hele lekkere!
Jehdidjah: stuur mij maar een kilo van dat hormoon, dan kan ik de eerste jaren wel vooruit hoop ik... Met een hele kilo kun je vast wel 100kg afvallen ofzo toch? (niet dat dat hoeft, maar dan heb ik wat op voorraad )
@ Sjors: ik weet niet of je het wilt vertellen, maar hoe word je BAMmoeder? Ik snap dat je een donor hebt gezocht en dat die je een potje sperma komt brengen zo nu en dan. En je zoekt natuurlijk je vruchtbare periode op. Maar dan? Hoe insemineer je jezelf? Met een spuit? Kun je die dan bij de apotheek kopen ofzo, is het een speciaal soort? Of moet je naar de huisarts? Sorry hoor, het zijn misschien domme vragen, maar ik weet dus niet hoe je dat moet doen...
neeeeeeeeeee die zijn juist vies! ben ook niet zo goed met schrijven. waar ben ik eigenlijk wel goed in :-k
de 2e passagier! Vers van de pers. Ik schat mijn NOD op 22 augustus maar het is afwachten want ik gebruik 150mg clomid en ik weet nooit of er wel een ei komt en zoja, hoe lang die cyclus gaat duren. ["Giegel"]Passagierslijst NOD augustus www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg 1 : Manon77 2 : 3 : 4 : 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 :Macy 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 2 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Zijn zeker geen domme vragen hoor elke in het begin wist ik er zelf ook niets over De donor komt inderdaad sperma brengen, eigenlijk doet hij zijn 'daad' in mijn huis, niet echt een leuke gedachte misschien maar het is wel praktisch want dan is het vers, door reistijd beginnen er al een paar dood te gaan.. En als het toch niet romantisch kan, nouja dan maar praktisch he.. Gelukkig gaat mijn donor er heel luchtig en met humor mee om zodat het voor mij ook makkelijker is En ja dat insemineren doe ik inderdaad met een injectiespuitje, deze kan je gewoon bij de apotheek kopen dit kost haast niks. Je hebt ze in verschillende formaten maar je kan gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt. Je hoeft niet naar de huisarts maar ik ben er wel geweest alleen om advies te vragen.
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy & love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia 16 : Daan78 & Gyino & Loel & kiddo81 17 : Kanjer 18 : Mup & thalina & klingel & Jesske 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes & Macy 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 91 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Macy moet je terleur stellen je bent nr 91