NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

DAs goed nieuws meis :D:D:D :whistle:

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai augustBUSmEIsjes!

hier klingel

terug van ellenlange vergadering :rolleyes: op mn vrije dag pfffffffff
    nu lekker lui doen en vanaaf uit eten!

dank voor lieve woorden en knufjes nav mijn nachtelijke IWNZ-dip! *knuf lief*

@jedid: word je ziek meisje? boeh...... hier heb je kopje theetje en een geroosterd broodje met beleg naar keuze!
    en huis gaat niet door? zeker niet? wrom niet? boeh........ :(

@nik: KLUSSEN JIJ! ZIN MAKEN DOE JE MAAR IN JE EIGEN TIJD! :x ;)
    hopsa, je wil een beeb dus je wil klussen!
    en wat nou tijd voorbij, volgens banner is het nog 3 dagen tot vruchtbare tijd dus je moet echt nog wel 3 keer klussen hoor! :D HA!

@debs; jij leukeplaatjesqueen, ook goed aan de klus (bijna)?

@hi sjors! whats up? tijd niet gezien voor mijn gevoel maar dat zal wel aan mij liggen?

@de rest: ik moet even ernstig gaan bijlezen! wat er allemaal gebeurt bij iedereen.

in elk geval veeeeeeeeeel liefs en roze roze voor allemaal!

smak
    klingel

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    en bedankt....

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    bwahahahaha....

we moeten niet ziek zijn en zs symptomen door elkaar halen hier :D

gister avond hier trouwens ook misselijk geweest.. werd ineens niet goed. hoofdpijn, keel pijn, oorpijn ..tja dat kreeg je van die stomme darmflora van mij

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ gieg: woepie

@ klingel: we kunnen veel minder krijgen voor ons huis dan verwacht en we kunnen onze hypotheek niet meenemen... dus....Ik heb lekker een kopje soep genomen en de misselijkheid begint eindelijk weg te trekken. Hubbie zei dat het mijn eigen schuld was dat ik misselijk ben. 'Jij wilt zwanger worden'... Pardon... ik dacht 'wij', maar ja wel grappig dat hij er aan denkt...

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Klingeltje! Het ligt niet helemaal aan jou hoor! Ik heb misschien wat minder gepost had wat dingen te doen, maar ik ben er wel, ik lees iig altijd mee :D Misschien had ik weinig te melden ofzo.. In ieder geval kan ik nu weer op ht wachtbankje, dus genoeg tijd om te doden ;)

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    idd, maar wanneer weet je wanneer je ziek bent en zss hebt?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *Hangt grote aanhanger achter de bus met daarin stoelen voor de meiden met geen zin*

Ploft er zelf in en zucht diep.

Kindjes maken is zoooo vermoeiend.. maar ik heb nog ff tijd om zin te maken.. ergens volgende week pas ei.. toch?

stom he, zo kan je maanden bezig zijn met maken van beeb.. en zo heb je moment van boeiuh... komt het dan komt het, zo niet dan niet.
    dus deze maand voor Limmeke geen kwaaltjes, geen klachtjes bij eisprong, en al helemaal geen sponsoring van matcare..
    de enige eitjes waar ik me deze maand mee bezig hou zijn de gebakken eitjes met spek.

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    lekker...limmeke mij ook eentje...

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    wat is dit? stilte voor de storm?

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    yinte is terug met de boodschappies. :eek: nee geen lekkere dingen alleen maar zeer verantwoorde. :confused: ( net verhuisd dus we moeten ff een ebetje op de kleintjes letten tot alle onverwachte en onvermijdelijke rekeningen weer van de kast zijn ) :rolleyes: komt goed alles onder controle ( bijna toch ) en gezond eten goed voor de beeb ...toch :(: :(: :(: en ik mag nual geen dingen meer eten die op de verboden lijst staan van mijn kids :( :cry: :confused: moet opppassende aanstaande mama spelen :confused:

groetjes yinte

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    gaat nu ff mailtje zoeken 8)

yinte

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hier ben ik het, zeker na mijn fop-debacle van vorige maand, helemaal mee eens.
    zullen we eens proberen elkaar/onszelf niet gek te maken?

ohnee dat is juist een van de doelen van dit forum!

@jedid: mopperrrrrrrrrrrrrrrrr huis minder waard dan gehoopt? en hypo kan niet mee? wrom niet, hypo kan toch altijd mee?
    jammer... maar, ik denk dat er dan iets beters in het vooruitzicht is voor jullie! misschien eerst huis te koop zetten en dan pas kijken, veiliger en minder stressvol uitgangstpunt wellicht *goedbedoelde raad*

@sjors: wachtbank is saai he... duurt te lang,,, hier heb je wat blij gebloemde kussens en een jong klein kroelekatje om mee te spelen (wel delen met mij want ik zit ook op de wachtbank AL BEN IK NOG HELEMAAL NIET GESTRESST! :confused: raar he! en ik voel ook NIKS maar dat vind ik wel heel lekker)

@limmeke: gij grapjurk! :) gij heeft humor. en ik denk dat het wel goed is- als je het kan- om er iets minder druk mee te zijn, met al die eieren en dat soort ellende!

ik had deze maand ook geen ovutesten in huis, maar was toen lichaam aangaf broeds te zijn, ZO zenuwachtig dat ik gewoonweg een koopzondag in ben gerend om ovutesten te kopen en die op een wc in een winkel te doen! VET posi, gil! maar had al wel 2 dagen geklust dus niks aan de hand.

toch moet ik het deze maand hebben van 3 klussen en dat vind ik opeens wel erg weinig :(
    hoewel dat toch wel 100 miljoen zaadjes kunnen zijn!

*HALLO DAAR stelletje hangjongeren, hup naar dat ei daar aan het andere eind van de tunnel EN RAP EEN BEETJE!*

8)

@giegel: whiiiiiiiiii katje terug? wat super!
    hoe lang kwijt geweest? erg is dat he!
    het zijnnet je kindjes toch. althans hier wel *smelt*

zo en nu eens even wat telefoontjes plegen

liefs!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik verveel me stierlijk!

voel een buitengewoon recalcitrante aanval opkomen en bied dus bij voorbaat al excuses aan mocht de aanval hier tot uiting komen.

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

@Nikky!!!!! Gij moet klussen tot gij er een skaletje van wordt hahahah :p

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
  17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Wat een vreselijk suffe dag is dit zeg. Bijna niets te doen op m'n werk, dus ik kom hier maar weer even kijken.

giegel: fijn dat je Amy terug is (en nou hopen dat ik de naam goed heb onthouden)

Nog 2 uur, dan mag ik naar huis voor een lekker lang weekend. We krijgen m'n zwager en schoonzus te logeren, mét kids, de jongste is pas 8 weken....zooooo lief.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zoals gezegd, ontdekt en ook wetenschappelijk bewezen, zijn de meeste zs kwaaltjes pas (een tijdje) ná NOD aanwezig. rest is vaak ziekte of pms of door stress en zenuwen...

zeg het maar als ik hoop/voorpret zit te vergallen hier hoor ;) dan houk mijn mond :)

;)

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    :D mail gevonden en terug gestuurd 8) yinte gaat nu ff dochterlief helpen. laters allemaal. :D

groetjes yinte

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik vind het juist wel prettig, af en toe moet ik zelf dat soort dingen ook weer even teruglezen, en anders herinnert hubbie me er wel aan, haha.

Deel Deze Pagina