amy is van puzzcat .. idd ook haar poes kwijt en weer terug gevonden.. gelukkig is die van jou ook terug giegel.. wat is het hier eigenlijk met de poesen die weg lopen.. bang dat ze ingeruilt worden met babies?
ik kap ermee met die ovutests. word er stront zenuwachtig van.. krijg geen hoogte van.. terwijl mijn lichaam ook goed aangeeft.. ok.. WANNEER precies dat EI er is weet ik niet zeker. maar als ik nou vanaf dag 10 tot 16 gewoon goed klus moet het een keer toch raak zijn.
kzie net dat ik mail heb met bon dat in in december mijn blije doos kan halen moet me maar eens weer overal voor af gaan melden..
nou heb je helemaal reden voor een recalcitrante bui....... *geeft limmeke aai maar ook een klein uitdaag-duwtje*
*geeft Klingel der "kijk jij maar eens uit voor je met gebroken vingertjes tandjes kan gaan rapen" blik en duwt eens flink terug
meiden meiden meiden, rustig... vechten doen jullie maar buiten en niet in de bus... ga anders ff chatten als je je verveeld Idd Klingel: ik weet dat ik waarschijnlijk gewoon ziek aan het worden ben. Wat heerst er op dit moment? Of ik ben gewoon onwijs aan het PMSen. Hoe het ook is... ik ben nu RyanDan aan het luisteren. Dat is Josh Groban in het kwadraat ... Oké Josh is beter, maar dit is ook errug mooi. als je in een verliefde bui bent dan moet je het ff zoeken op you tube
ik dacht al, wat doen die leeglopende ballonnen hier door de bieb vliegen! ben je alweer van je recalcitrante bui af meiske? anders kan je me roepen hoor. ik draai mijn klingel niet om voor een stevig robbetje cat-fight (in de modder)
wacht jij maar o klingeltje.. tot ik voldoende talkpoeder op mijn blubberlijfje gesmeerd heb zodat ik mijn rolletjes wat gemakkelijker in mijn latex catfight pakkie kan duwen... ehm.. vraag me af wrom mannetje nu ineens zo verlekkerd naar me staat te kijken.. zucht.. MANNETJE.. IK HEB GEEN ZIN! zo, tijd voor koffie!