gamaar met je mannetje worstelen dan eheheeheheh! koffie en peuk zal je goed doen! of neem vast een baileys 8)
Dag lieve augustusbussers, Alles goed hier? Ik ben weer thuis na de vergadering, ben d'r blij van! Ga zo ff lekker bankhangen en vanavond uit eten met de meisjes van de "puf"-club van m'n vorige zwangerschap! Moet nog ff verzinnen welke smoes ik ga gebruiken dat ik geen alcohol drink... Liefs
@mamaline: antibioticakuurtje voor het 1 of ander? trouwens weet je wat ik niet snap, ik zit op dag 27 van cyclus en ik heb altijd 30 dagen cyclus waarom mag ik dan pas over 5 dagen testen van banner? *kijkt heel blond*
banner staat op 30 dagen, dacht ik. NOD was 19e, toen ongi geworden EI was de 5e, en heb altijd LF van 12 murmel
misschien een heel blondT vraag maar wat houd Niet Ongesteld Dag in? laat maar heb het al gevonden sorry
Ja Klingel, had ik ook al aan gedacht, maar ik kan dus echt niet liegen... Ben als de dood dat ik enorm in de lach schiet! Na ja, dat is dan maar zo...
yeps, maar waarom zegt ie dan vandaag dag 27? is ohja dan is zo dag 30 en dan zou maandag testdag zijn. klopt wel. blont! maar, mijn lf is 12 dus eigenlijk zou ik zaterdag al wel kunnen testen maar dat durf ik niet @domenia: NOD is de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar dat wil je natuurliijk niet vandaar de Niet!
1e dag laatste menstruatie: 19 juli 2008 Gemiddelde duur cyclus: 30 dagen Vruchtbaarste dag: 3 augustus 2008 Datum van eisprong (ovulatie): 4 augustus 2008 Dit is ongeveer 2 weken voor jouw volgende verwachte menstruatie. Meer informatie over het tijdstip van jouw eisprong staat in de babyotheek. Je kan hier ook een cycluskaart downloaden om jouw temperatuur bij te houden. Innesteldag: 9 augustus 2008 Bloedtest mogelijk vanaf: 14 augustus 2008 Thuistest mogelijk vanaf: 16 augustus 2008 Niet ongidag (Red Devil Day): 18 augustus 2008 zaterdag kan je dus testen klingel
** GABY STORMT DE BUS BINNEN EN ZET DE KRAAN VAN HET BAD AAN WANT ZE ZIT HELEMAAL ONDER HET BAHANGPLAKSEL**