wahhaha ik ga me eigen nu ff wassen! ben echt nasty nee niet op de muur maar om een zwembadje hahah ik was met papier maché aan de gang maar hmmm lekker roze bubbels D
gaby, weet je zeker dat dat plakspul behanglijm is of heb je gewoon stiekum enorm liggen klussen *zet de douche aan boven het bad*
Hallo dames van de bus! Ik wil NU teruggezet worden op turqoise! Oké Cyaan dan, maar goed. Na gisteravond (bloederig slijm op papiertje) geen bloed meer gezien. Zelfs geen minidruppel of veegsel waar dan ook. Één nadeel: nog wel krampjes die anders doen vermoeden. Maar eh, geen bloed geeft moed zei iemand eergister en daar wil ik me graag bij aansluiten. Had zo'n zwanger gevoel (oké, zegt niets, maar toch...) dat ik de hoop wil blijven houden tot ik letterlijk leegbloedt. Voor die tijd ben en blijf ik een potentieel zwangere vrouw! Zo! En dan nu een bak appeltaartyoghurt...
Hallo dames Ja Amy is van mij,ze was weer terug maar na een kleine week dachten we dat ze het aankon om naar buiten te gaan..... Is ze weer weg....... Maar nu snap ik dat ze dat gewoon doet,als ze er zat van is dat ze dan binnen komt Ik zeg wel als ze weer binnen komt heeft de huisarrest voor haar hele leven!