Ja maar die negatest heb ik al gehad en mijn hoofd staat nu dus op nega. Als het me echt te lang duurt, kan ik altijd nog weer testen, maandag of zo. Tot die tijd geef ik mijn lichaam nog even de kans. Ik ga nu dus stiekem wel uit van nega hoor, maar heb de rosé-tjes even afgezworen...
He meisjes, terug van de kermis, ik lig/hang nu op bed.... laptop doet het even niet en manlief heeft de normale pc op de tv aangesloten. di stik nu in relax positie. alleen muisen is niet handig die ligt ver en ka niet dichterbij, snoertje tekort. Kleine meid is in caroussel geweest, in brandweer auto, ze vond het prachtig. papa had een hondje voor er geschoten en ik heb elmo voor der gegrabbelt. Daar kletst ze nu tegen in bed., memmo, memmo (memmo=elmo) @Pixie, ik zou het wel willen ja, bloedtest, maar vraag me af of je daar geen speciale rede voor nodig hebt... @ Jedidjah, heer heerst buikgriep, incl misselijkheid en overgeven, duurde bij mij een week.... Heb gewoon pijn bij mijn schaambeen, drukt naar buiten toe...... zucht.... snap soms ook niet meer wat ik voel.
Heee Small, toch weer oude banner? Vanwaar? Enne, leuk hè, zo'n carroussel. Had Siem laatst ook schaterend in een brandweerwagen
ik ben niet zo goed met vragen.... onze eigen ha is er maandag pas weer... maar als het morgen nog steeds zo'n pijn doet ga ik langs vervanger..... denk ik had vraag ook aan vk hier gevraagd,. ze zei: is vast ontpillen
had een oude banner omdat vk me anders misschein niet serieus zou nemen.... ja weet het, hecht er te veel aan hoe andere van mij denken
Toch lastig, zo'n digitaal consult. Al ben ik blij dat ze er zijn hoor, die VK's hier. Maar zou inderdaad toch eiegn HA ook inschakelen.. Heb niet alles gelezen, maar heb je zo'n pijn dan?
whahaha weet toch echt zeker dat vriendlief vanmorgen om 6 uur de deur uit is gegaan D @jedidjah euh weet nog niet of het is gelukt het moet nu eerst 24 uit harden , maar ik ben ook nog niet klaar hij moet nog dikker worden aan de zijkanten maar ik had echt geen zin meer
Moge meiden, Vandaag dag 28 maar ik verwacht een langere cyclus te hebben deze maand (geen ei gevoeld maar op dag 21 was temp nog 36,6 en dus dan heb ik op z'n vroegst dag 17 een ei gehad... dus dat wordt minimaal 31 dagen ipv 28 ). Ben al wel 2 dagen vreemd misselijk... beetje zeurderig... en mijn maag is een groot gat (wil de hele tijd eten) en dan weer beetje misselijk... Ach ja zullen wel de zenuwen zijn!