PIxie: ik hoop dat je met de ovutesten snel je ei kan vinden! IK gebruik trouwens ook de Etos pillen. Succes! Loopy: welkom meid! Ik wist al van je verhaal...echt erg....hoop dat het nu weer beter met je gaat? *knuf!* Gaby: bij mij valt de pijn heel erg mee, afgelopen keer (1e ongi na bevalling, doordat ik lang bv heb gegeven) eigenlijk zo goed als geen krampen gehad. het verschilt per persoon. Maar ik zou het zeer zeker even met je gyn bespreken! Lastig ook dat je ziekte van Crohn hebt Gelukkig zijn er geen beperkingen ofzo voor jou om zwanger te kunnen worden! Wel kl*te als je een vroege mk hebt meis...*knuffie* Suzie: erg is dta ja, als je zo flink ongi bent naar de winkel gaat, altijd fijn als je dan weer thuis bent. Hoop dat je snel weer zwanger bent na je mk Ik had na mijn mk met 8,5 week (maar kwam pas veel later op gang) ook ontzettend veel gevloeid en erg veel pijn. De cylcus er na duurde 37 dagen, toen 35 dagen en daarna was ik weer zwanger, alleen weer een mk.. deze keer al week na nod, dus met 5 weken...hier lichamelijk helemaal geen last van gehad (geestelijk wel uiteraard..) en de maand erop was ik weer zwanger en dit ging goed gelukkig. Hoop dat je snel weer een normale cylcus hebt en zwanger bent Liefs Syl
ik ben gelukkig met een menstruatie zonder klachten. en ook nooit zo lang. zelfs na mijn bevalling was ik vrij snel weel op de been. is er niks anders wat je kunt gebruiken om de pijn te verminderen? misschien iets homeopatisch? want als je zwanger wil worden zul je de pil toch moeten laten liggen
ow gelukkig dat de pijn wel mee valt ! hoeveelst ronde is dit nu na je bv ? normaal heb ik ook wel hele erge krampen , maar deze keer is het gewoon niet normaal ga het ook zeker de 16de met de gyn bespreken! dikke knuffie terug meis
Nou nu er in augustus een bus is moeten er minimaal 70 passagiers mee kunnen toch en augustus is een mooie maand
Na het stoppen met bv, ondekte ik al een week later ofzo mijn ei..hebben toen wel geklust maar verwachte er niet veel van..Ik temp ook en mijn temp ging niet echt goed omhoog zoals ie dat eerst altijd deed dus ik denk dat mn ei niet is gesprongen. Heb ook eerder dan de 14 dagen erna mn ongi gehad. Nu zit ik op dag 9 van mijn cylcus. Maar dit is dus de eerste ronde na mijn eerste ongi, na bevalling/bv.. spannend dus! Liefs Syl
Weet niet of het helemaal duidelijk was, maar heb tot 7 maanden bv gegeven en dus pas mn eerste ongi gehad...heeft lang geduurd bij mij! Maar heb genoten van zo lang bv gegeven, heb zelf ervoor gekozen om met 7 maanden te stoppen (oa door krampjes, nu krjgt ze speciale voeding, gaat nu erg goed!)
Super hoor zo lang BV geven! Zeke als het allemaal goed gaat. Ben je toch snel weer voor het eerst ongi geworden na het stoppen.
hallo allemaal ik ben niet zo gied het het doen en maken van die lijst dus zal iemand mij erbij willen zetten op de 5e... hou dat voorlopig even aan.. en meiden gaan er een mooie roze maand van maken de augustus maand... ik vind alleen het wachten moeilijk wou dat ik de tijd kon versnellen maar dat kan helaas niet... meiden allemaal succes met zwanger raken deze maand! de bus moet overvol!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & leeuw89 & Tessa8 & Moontje 2 : caro78, loopy 3 : Mara24 & Stillewens 4 : Chantal87 & xgabyx 5 : natasssie 6 :Suzie80 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 14 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [ natasssie je staat er op
hihi dan is het zeker spannend hoe je cyclus nu weer gaat worden hoop voor je dat ie een beetje opschiet! liefs gaby
het is inmiddels 10 jaar geleden dat ik zo erge pijnen had. dus is afwachten. inmiddels ben ik wijs geworden over het combineren van paracetemol en saridon en verder, ja kruik. hahaha.. ik ben al gestopt met de pil weet wel zo ver dat als ik zwanger wil worden dat dat niet zo best gaat met de pil haha
Jeetje, ik zie veel te veel meiden ineens hier verschijnen uit juli! Allemaal veel succes hoor! @Gaby: Kan goed zijn dat het een VM is en dat alle troep er nu uit komt. Dan heb je misschien zelfs een soort weeenpijn gehad als er meer uitkwam dan alleen bloed? Hoe gaat het nu met je? Dit is wel al een superkletstopic hoor! We zitten nu al op de 10 pagina's en het is pas 3 juli haha! Alleen maar gezellig! Ik ben ervandoor, lekker voor de tv hangen.. Fijne avond iedereen!
Weten jullie trouwens of er nog dingen zijn, bijv door voeding ofzo, die er voor zorgen dat je cyclus wat verkort? Ben vandaag wel begonnen met de etos zwanger worden pillen.
hihi ja we kletsen wel door hier hé ja er kwam na 2 uur gelijk al hele dikke stolsel uit (sorry) en 1 echt mega grote, denk dat dat het was geweest! heb nu nog wel veel last maar niet meer zoals vanmiddag toen kon ik niet eens recht op staan ! lig nu ook met een kruik op de bank owja voor iedereen hier ook een nieuwtje haha weet niet of jullie die reclame hebben gezien dat je je op kon geven voor een Million Dollar Wedding op rtl. ik ben ook uit gekozen en 26 juli moeten we naar een kasteel in zeist komen en nu praat ik ook met claire24 in de juni nod want die is ook uit gekozen hahah DUS SPANNEND
Gaaf hoor! En wanneer gaan jullie dan trouwen of heb je dat nog niet gepland? Hopen dat je wordt uitgekozen. Hebben zich veel mensen opgegeven?