ik vind de zon ook niks ik verbrand heel snel 8) wat warmer mag wel! ik zit nu te bibberen op de bank
hihi zeker spannend ik weet nog niet waneer ik ga testen ik kan in prenciepe al 30 juli testen maar ik denk dat ik ff wacht.. want als ik wel gewoon ongie word ben ik iets minder terleur gesteld dan als ik een negatieve test in me handen heb ! ben trouwens val me op deze maand er wel iets minder mee bezig ik heb nu zo iets van kom er vanzelf wel achter ... *vind het allemaal zolang duren * maar zoals een paar andere al hebben gezegt ik heb ook gelezen dat die ovulatie testen van de kruidvat vaak lang positief aangeven. hihi ik wou ook nog door klussen maar pfff wat duren 3 dagen lang als je geen sex mag! want morgen moet me ventje zijn zaad inleveren! jaaaaaaaaaaaaa lekker bastogne koekjes en een grote pot citroen thee *ben er dol op* dan huur ik nog ff een paar masseurs die ons ff komen masseren liefs gaby
Nou er worden flink wat persoonlijke vragen gesteld hier op het forum... Volgens mij kan je beter kijken bij de BAM in zwanger en alleen. Misschien een BAM site aanmaken... Ik heb trouwens voor een paar 1000 kilo aan afvalhormoon in de kast gezet en alvast wat blikjes geduld in de kast gepropt...
@ val25: nee het was geen bekende van me als in een vriend ofzo, ik heb hem echt bewust om deze reden leren kennen. Maar we zijn nu wel een beetje vrienden aan het worden, we kunnen het goed met elkaar vinden! @ veronika: geeft helemaal niet zulke opmerkingen moeten hier kunnen toch we zijn allemaal vrouwen onder elkaar En je hebt gelijk het zou inderdaad de kansen moeten vergroten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf nog nooit daartoe gebracht heb en dus niet eens zou weten hoe dat moet.. @ Jedidjah: voor mij geeft het niet maar mochten anderen het vervelend vinden dat het hierover gaat kunnen jullie inderdaad bij het onderwerp Alleen en zwanger kijken daar is een topic over BAMmers, mochten jullie het willen weten.. Ik ga ook naar huis doeiii!
Ik vind het zelf niet zo´n probleem. Ik vind het wel grappig die vragen, want ik had ze ook. Ik vind het leuk dat je er zo open over bent. Weet de omgeving het ook? en hoe reageerde zij? Maak eens een blog aan... Ik kom dan zeker kijken... Het is zo anders dan bij mij en daarom ook interessant.
Oh sorry, ik wist niet dat mensen buiten evt Sjors het vervelend zouden vinden als ik ernaar vroeg... Ik ben zelf geen BAM-er, maar gewoon nieuwsgierig hoe zoiets in zijn werk gaat. En aangezien Sjors hier meeschrijft....
ik ga ook ff verhuizen van computer... Ik ga aan het eten werken en dus verhuizen naar de computer...
insmeren dat vind ik niet lekker die plakkerige bende! dit weekend hebben we erg veel geklust alle dagen 2 of 3 x vanmiddag al en vanavond nog een x en dan morgen nog en woensdag en dan weer even rustig we hebben er zin in zaterdag had ik een positieve ovu test caruli heeft gependeld aug '08 meisje gebruik jij ook ovu test?
Zo, even een filpmje gekeken net, een gouden oude, Cocktail en nu weer even bijlezen hier. Alweer 91 passagiers in de bus. Het is toch zeker wel een harmonicabus he? Straks ga ik wokken met mijn schoonfamilie. Manlief kan niet mee, die moet een belangrijke presentatie geven op zijn werk. Dus kan ik daar alleen heen. Pffffffffffffff Nou ja, meestal als je je er van te voren zo druk om maakt blijkt het achteraf wel leuk te zijn geweest. Dus daar gaan we nu dan ook maar van uit. Ik heb net mijn eerste ovulatietest gedaan en ik heb al een lichte tweede streep, zo'n streep wil ik wel op een zwangerschapstest , morgen weer een test en dan maar kijken of ie al weer wat donkerder is.
***Leest toch weer mee vanuit de traktor *** @ Jedidjha, @ Limmeke, ja jullie hebben wel gelijk, getsie, zeker gezien de enge mannetjes op internet! Ik zal het niet meer doen (trekt boetekleed aan), en Sjors volgende keer als ik een vraag heb wel een PBtje sturen... Neem aan dat die niet leesbaar zijn voor vieze mannetjes?!? EDIT: en die banners dan, daar moeten ze toch ook wel heel wild van worden... Wat ERRUG eigenlijk... @ Sjors, dank je voor je openhartigheid ieg. Echt niet, nooit niet bedoel je? Tja, dat is dan toch misschien iets voor je om nog eens te ontdekken... Zijn op internet ook wel tips voor te vinden... ***Stapt weer op de trekker, 8) in de regen ***
hey meiden, wat wordt er hier veel geschreven, moest 15 pagina's bijlezen Ik behoor nu ook op het wachtbankje en heb lekker chocolademelk met slagroom meegenomen, mmmmmm heerlijk Ik heb ook advies nodig en aangezien ik niet aan de grote klok hang dat wij 'bezig' zijn voor een kleintje, drop ik mijn vraag hier ff Ik heb nl al een paar dagen mega kiespijn en met paracetamol red ik het al amper, nu kan ik donderdag terecht bij de tandarts: hoe zit het met evt foto's die gemaakt gaan worden , moet ik melden dat we 'bezig' zijn. De kans dat het raak is is nl aanwezig en ik heb mijn ei al vorige week gehad. wat moet ik nu? kuzz caro
@Veronica: meis, van mij mag iedereen alle vragen stellen hoor Ben zelf ook nieuwsgierig hoe alles in werk gaat hehehe... en die vieze mannetjes.. oo krijg ze niet meer van netvlies af lol....
ik zou het voor zekerheid wel even melden mocht het wel schadelijk zijn weet de tandarts dat ook wel sterkte met je kiespijn
@Caro: jakkes kiespijn! Ik zou het ook even tegen de tandarts zeggen ja. Maar zelf heb ik toen ik nog niet wist dat ik zwanger was een rontgenfoto gehad, en zowel de tandarts, verloskundige en gynaecoloog zeiden dat het nog geen kwaad kon.