juud.. maandag voor laatst getest? pff dan zou ju toch wel zekerheid moeten krijgen als je een dezer dagen testte... pff wat erg he, die onzekerheid en hoe afhankelijk je bent van je eigen lijf nog wel! fronsklingel
nou dan maar hopen dat de ongi uit blijft voor juud! @bloempje: wil je man helemaal geen 3e, of nu nog geen 3e? @mezelf: lekker uit eten zo met lieve vrienden. ik neem gewoon een wijntje . denkklingel.
Ben 1 maand aan de pil geweest na de bevalling, maar kreeg daar zo'n hoofdpijn van dat ik daar weer mee gestopt ben. Dus tot nu toe alleen condooms gebruikt en ja soms zijn die niet meteen voor handen...... had me ook een beetje misgerekend.
Klingel, als jij zwanger zou zijn, zou je dan uitgerekend zijn op 28 april? Want doen moet het lukken, dat is ook mijn verjaardag
Heb ik maandag ook gedaan hoor, en ook tijdens mijn vakantie af en toe eentje. Moet echt kunnen. Tijdens mijn eerste zwschap heb ik af en toe ook een slokje of klein glaasje gehad. Ik ben namelijk ook getrouwd in mijn 16e week toen en ik wilde echt wel een glaasje bubbels hoor. Ach, een gelukkige moeder is meer waard dan eentje die gestresst aan alle regels voldoet. Maar dat is mijn mening. Hoor mij, alsof Klingel al helemaal zwanger is...
Halloooooo Lekker druk geweest hier, en gezellig! Er mot echt wat roze bijkomen zeg, we zijn morgen al bijna op de helft van de maand! Effe een update voor mezelf; (zoveel pagina's terug te lezen, mission impossible) Heb vandaag, dag 14 een positieve ovulatie test! JOEPIE Nog noooooit zo'n nette cyclus gehad, nu schuift me NOD ook op Maar ik laat em lekker bij de VIPpers staan! Werk aan de winkel vanavond 8) Aan alle meiden: WIJ WILLEN ROZE!
Maar dan is ie er ook zelf bij, vind ik. Al blijf ik het niet slim vinden om iemand te confronteren met een zwangerschap. Ik ken iemand bij wie een ongewenste derde kwam. Uiteindelijk is ie er wel trots op, maar ik weet niet hoe lang die relatie nog duurt... Maar jouw man weet welk risoco hij loopt als hij het condoom niet gebruikt...
@ Small, vorige maand heb ik ook een bloedtest gehad. Ik was toen 3 dgn overtijd, had positieve en negatieve testen gehad. HA wilde het zelf ook gewoon graag zeker weten. Dus gewoon om vragen lijkt me... Succes! Zo, wat een kakelkipjes hier vandaag zeg! Jullie moeten niet zoveel kakelen maar eieren leggen! Hup hup, leg allemaal een ei en laat het bevruchten *hihi, wilden we niet allemaal dat het zo makkelijk was* Liefs
He leuk Juud, Ik was 17 weken zwanger toen we trouwden! Gelukkig hoefde er aan de jurk niks te gebeuren, er was toen nog nix te zien ~in tegenstelling tot nu, jemig wat is die tent warm aan m'n h*l~
@ MilkHd : zit nu op mijn werk :x (of ik aant werk ben is iets anders...) ik bespring em als ik thuis kom, tijgerpakkie aan, klaar is kees... *zo heet hij nie hoor*
Precies, en ik weet zeker dat hij er uiteindelijk ook heel gelukkig mee is hoor! Het is niet expres gebeurt! Ben zelf ook net begonnen met een nieuwe baan. Maar goed we zien het allemaal wel, komt uiteindelijk allemaal wel goed. Hoe oud is jouw kindje?
Geweldig jaar dit....begin van het jaar miskraam, daarna drie keer mijn man opgenomen en vervolgens midden in mijn zomervakantie wederom een miskraam. Het goeie nieuws is dat de miskraam dit keer een langer op zich liet wachten dan de eerste keer...halleluja... en nu.. bannercheck....
Sorry lieve Debs, maar da ga ik jullie echt niet mee aan het schrikken maken. Zou me doodschamen.... Heb de vorige keer alleen een foto gemaakt 3 dagen voor de bevalling, toen hing m'n buik zowat op de grond haha!