Hier ook nog 'plat' in trouwjurk. Begon pas bij 18 weken toen. Had alleen geen echte trouwjurk, maar een hele mooie avondjurk. En daar zat rek in, dus had nog wel wat in gekund, als het nodig was geweest... Inderdaad Line, FOTO!
Pff, zweet zweet, zucht, steun, kreun..... ik ben weer bijgelezen! Mijn hemel, telkens als ik een pagina gelezen had, was er ook alweer een nieuwe bij. Niet echt grappig als je 28 pagina's moet bijlezen kan ik jullie vertellen. En nu heb ik er meteen weer even genoeg van lieve meisjes, ik ga nog even in het mooie weer! Tot vanavond!
Nee dames, echt nie... Heb altijd al een dikke buik waar ik helemaal niet blij mee ben *maar mamaline vind al het eten van de wereld veel te lekker*
Nou zeg wij willen gewoon jou mooie buikkie zien....zoals ik die van al mijn "vriendinnetjes" wel wil zien als ze zwanger zijn is toch mooi
Vind ik ook hoor Debs. Line, we zijn zo blij voor jou! En wij kunnen het toch alleen maar MOOI vinden? Voor wie buikje wil zien: in mijn album die van zwschap nr 1.
Tip van de dag: Als uw F5 toets defect is, bevindt zich nog een knop met een wit vierkant en groene pijlen bovenin uw scherm, met de functie: vernieuwen. Hiermee bereikt u hetzelfde resultaat. Einde van deze tip.
ik geloof het ook, en voor Puzz als ze weer terug is: en tig paginas terug gaat lezen: Montana of the Mainstreet (montana) Picasso van Feyenoord (simba) Bobbie v d Polderbaan (bobbie) Elvandar's Eowyn (eowyn) Elvandar's B'Elana (belana) Mystiklady of the Mount Hood (mystiklady) Minas Morgul's Sleepwalker (Angel) Abigail of the Mount Hood (abigail) Jatina's Viva Las Vegas (Ziva) Red Cloud of the Catplanet (Red Cloud) hihi zo de hele namen met roepnaam erachter zit nu nog vol verwachting te wachten tot Duitsland me komt vertellen dat er daar een geweldige blauwe kater geboren word voor mij.. ahum ja nummer 11.... groetjes gabrielle
@sjorsbabe: volgens calculator zou ik op de 27e zijn uitgerekend, maar mijn ei was niet de 4e (volgens calculator) maar op de 5e dus inderdaad.... de 28! 8) HA! nu heb ik er weer een beetje vertrouwen in! 8)
@mnq: NEE! boeh ik ken jouw nog uit eerdere NODmaanden.. wat een pech! *knuffelknuffel* en nu heeel veel geluk voor jou; je portie pecht IS OP! liefs klingel